4. narozeniny blogu!

Ehm... upřímně nevím, co napsat. Asi něco jako: "Ahoooooj, nevydržela jsem to a jsem zpátky!"?


Už přes dva týdny přemýšlím nad tím, že bych se vrátila, ale pořád jsem se té myšlence bránila. Jsem v maturitním ročníku, už tak nestíhám mít čas sama pro sebe. Na druhou stranu mi ale psaní (fanfikcí) a publikování chybí. Vím, že jsem na konci června říkala něco jiného. Ano, píšu knihu, je to teď moje vášeň číslo jedna. Ale fanfikce tak nějak ke mně přirostly a já se jich asi nemůžu jen tak zbavit. Ne především, když vím, že tento blog není řádně ukončen, protože tu mám nedokončené povídky. Navíc jsem klidnější, když po každé části díla dostanu nějakou odezvu, což s knihou nemám. Zatím.

Veřte mi, že vrátit se přesně na čtvrté narozeniny blogu byla pouhá náhoda. A když už má blog čtyři roky, ráda bych mu popřála jako první spoustu úspěchů, kvalitní povídky, hodné čtenáře a pilnou adminku! ♥

Vaše Mei ♥

Komentáře