Striptér z donucení | Úvod

Já vím, že jsem vám slíbila Riren (na kterém pracuju!), ale tohle momenálně zabírá největší místo v mém srdci a já se rozhodla, že se s vámi o tuto nádhernou, úžasnou a božskou povídku podělím. ♥
Chci jenom podotknout, že tuto povídku překládám kdy mám zrovna čas a náladu, nejde to tak lehce jako s vlasními povídkami, proto se omlouvám, pokud se tu tato povídka neukáže třeba měsíc (zatím mě to baví překládat, takže to jde celkem rychle :D).


(Tohle je adaptace originálního díla od FullbusterFic "Striptér násilím", akorát s jinou zápletkou.)

Pár: Naruto x Sasuke
Čeká vás: yaoi, shounen-ai, mpreg, striptýz

Naruto je mladý podnikatel, kterého opustila žena. Ve složité životní situaci a dítětem na krku se rozhodne najmout chůvu. Jenomže na tuto pozici mu je doporučena osoba, která mu v minulosti hodně ublížila a dnes skrývá velké tajemství.


Mám povolení od obou autorů na překlad tohoto díla.

Originální příběhy:

Profily autorů:

Komentáře