Rozchod | Fakta

Miláčkové moji! Tímto povídka Rozchod oficiálně končí! (Nepíšu já to vždycky? Už si připadám jak kafemlejnek…)
Už jsem psala článek o čem vlastně tahle povídka původně měla být, a co z ní nakonec vylezlo. Myslím, že není potřeba to psát znovu. Tak se vrhneme na to!


  • Jak už víte, Sasuke měl představovat mou bývalou kamarádku a já jsem měla být Naruto. V mnoha ohledech v povídce to zůstalo stejné, vzala jsem reálné věci ze života a dosadila je do povídky. No jenomže se mi zalíbilo dělat ze Sasukeho hajzla, tím jsem lehce vykolejila od původního scénáře spíš jela úplně mimo trať. Jenom abyste si nemysleli, že mi ta bývalá kamarádka tak strašně ubližovala. Nebo že snad pracuju v pizzerii. :DD
  • Přeskočím rovnou na konec, protože u toho jsem dlouho váhala. Nejdřív byl plán takový, že v konverzaci mezi Sasukem a Narutem na konci povídky měl Naruto Sasukemu oznámit, že si bude brát Hinatu, protože je těhotná (protože Hinatini rodiče na svatbě trvají). Pak bylo v (ne)plánu (tzn. bylo by super to napsat, ale nechtělo se mi to dál komplikovat) menší pokračování. Sasuke by se po letech vrátil do Konohy a šel samozřejmě Naruta pozdravit. Teď jsem měla dvě možnosti - buď by se snažil získat si Naruta zpátky, nebo (ta lepší varianta) by se zamiloval do jeho náctiletého syna. Ale to už se mi fakt nechtělo psát. Navíc jsem se držela jen jediné myšlenky, a to té, jak se Sasuke objeví ve dveřích domu rodiny Uzumaki. Toť vše.
  • Naruto měl vyvádět stejně jako Sasuke. Tady je můj přesný plán (opsán z deníčku):

Sasuke|Naruto
spí s každým (splněno)|zkouřit se → vyspat se se Sasukem
každý víkend na šrot|hádka s rodiči → útěk ke Gaarovi (nevím už proč)
pravidelné užívání drog|povyšování se nad Sasukeho
  • Pak následovalo něco, co se nedá jen tak napsat do téhle tabulky: Naruta obtěžuje kluk v baru → Sasuke to vidí a štve ho to → napíše Narutovi dopis, že se chce udobřit, že se sejdou v parku → scéna, jak Naruta bude chtít zmlátit Yahiko, ale Sasuke ho zachrání a přizná se mu, že to bylo jeho dílo → konverzace "Budeme se s Hinatou brát, je těhotná."
  • Nebo tu byla druhá možnost, která se s předchozí schoduje v prvních dvou bodech, pak následuje: Sasuke nechá vytisknout Narutovy nahé fotky, co má v mobilu a různé je rozháže po škole → Narutův odchod → konverzace "Budeme se s Hinatou brát, je těhotná."
  • Chtěla jsem napsat ještě více o Narutových rodičích, především o tom, jak špatně snášejí synovu homosexualitu, ale nakonec mi to stačilo tak, jak je to v povídce napsané. Nechtěla jsem zase z nich dělat tyrany (jako mohla jsem, že xD).
  • Asi jste si všimli, že o Itachim jsou tam pouze dvě jediné zmínky, a ještě tak bídné. Je to tím, že Itachi se o Sasuke zajímá daleko míň než jejich rodiče. Vztah Sasukeho a Itachiho bych přirovnala ke vztahu dvou sobě sotva známých lidí. Proto se Sasuke cítí tak strašně opuštěně, protože ztráto Naruta ztratil všechno.
A to je vše, přátelé! Moc se omlouvám, že nemám čas odpovídat na vaše komentáře, ale všechny je poctivě čtu! ♥ Budu se snažit alespoň odpovídat na dotazy, které se sem tam objeví. Jinak vám chci moc a moc poděkovat, že komentujete! ♥

Komentáře