Třetí narozeniny blogu!

Mei v srpnu oslavila pět let blogování a tato stránka dnes slaví tři roky! ♥
A ano, musím dělat narozeninové gify s pokémony. :D ♥


Na úvod bych chtěla říct pár slov. Když jsme se tenkrát ještě s Miu rozhodly přestěhovat se na nový, "čistší" blog, ne všichni s námi souhlasili, což pro ani jednu z nás nebylo překvapení, akorát jsme negativních komentářů čekaly více.
Všechno šlapalo, nový blog, design, systém složek v administraci (konečně nebyly obrázky rozházené v jedné složce), ale ejhle. Krátce po stěhování se Miu rozhodla z blogu odejít. Spustila se tak vlna kritiky, že proč jsme se vlastně stěhovaly, když jsem tu zase jenom jedna jediná adminka (prvním, ale ne hlavním důvodem byl název starého blogu). Kolikrát jsem přemýšlela, že se přestěhuju zpátky, na tomhle blogu nebylo skoro nic, snadno by se to přesunulo na starý blog, jenomže jsem zkrátka nemohla. Ukončila jsem aktivitu na starém blogu a natvrdo jsem si zakázala přemýšlet o tom, že bych se na starý blog vrátila. Přece jenom tu mám úplně jiný systém psaní a rozdělování povídek a obrázků ve složkách. Na starý blog ráda vzpomínám v dobrém, protože jsem tam začínala, objevily se tu první úspěchy, neúspěchy, seznámila jsem se s hodně lidmi, kteří se třeba už blogování nebo celkově yaoi nezabývají, nebaví je to.
Cítím a vidím, jak jsem se za těch pět let pohnula o velký kus dopředu, ale pořád je co zlepšovat (vidím to na ročníkovce omggg -_-).
A tak tady jsme a slavíme už tři roky! ♥

Mei samozřejmě zapomněla, že je na blogu už pět let a jenom vydala holý článek, kde to rychle okecala, napsala "Všechno nejlepší!" a šluz. Na třetí narozeniny blogu si vzpomněla měsíc dopředu (a bude se snažit na narozeniny dále nezapomínat xD).

Takových pár faktů:

Články

Celkový počet článků424
Články v rubrice "Kecy"37
Počet kapitolových povídek16 (dokončené)
Počet jednorázových povídek57
Celkový počet návštěvníků43 307 (přibližná hodnota)


Povídky

První tři nejdelší (podle počtu kapitol)
1. Under control (32 + 2 speciály)
2. Tanec lásky (28 + epilog)
Zrušené povídky


Tak to je vše! Mei se už nechtělo počítat, kolik (jmenovitě) návštěvníků tu měla, ani kolik komentářů tu přesně je. To je až moc práce a stejně to nikoho příliš nezajímá.
Sem pod článek mi napište něco hezkého, nějakou radu, nebo co se vám nelíbí. Nebudu na vás zlá, nebojte. :D Já když jsou ty narozeniny, chtělo by to shrnutí i od vás. ♥
Takže ještě jednou všechno nejlepší! ♥ Doufám, že se vám tu bude i nadále líbit, budete nadále číst a komentovat! ♥

Miluju vás!

Merylyn
Mei-Mei
Mei ♥

Komentáře