Výsledky dotazníku!

Vím, že jsem slíbila, že výsledky tohoto dotazníku publikuju formou videa, jenomže prostě nemám čas kdy to udělat. Smiřte se.
Na úvod bych chtěla podotknout, že jsem čekala trochu více odpovědí, ale zase chápu, že váš odradilo to psaní. No, ale upřímně, některé odpovědi vážně stály za to.
Všechny odpovědi jsou formou obrázků, proto kdyžtak počkejte, až se vám stránka načte. Moc jsem se k nim nevyjadřovala, protože jsem zaprvé líné hovado, zadruhé mi jde o to se o výsledky s vámi podělit. Všechny odpovědi jsem si ale přečetla! ♥

Ejnoy~



><><><><><
Proč mě to vůbec nepřekavpuje, že? :D Ale jeden člověk mě poslal do háje, tak jsem spokojená. :3 xD

><><><><><
Uff. Upřímně jsem se bála, že tu mám spíše čtenáře mladší věkové kategorie. Můžeme počítat s tím, že nejmladší čtenář má 16 let. :3
><><><><><
Tohle jsem tam prostě dát musela. :D Zaprvé, ať je sranda, za druhé to je opravdu kontrola, jestli lidé, co sem chodí, vědí, co vlastně yaoi je. Pokud si to teda nenašli na googlu. xD

><><><><><
Že mě to vůbec nepřevapuje. Ani to, že mě dva lidi poslali do háje. xD To jsem to zas vymyslela. :D

><><><><><
Juuu, tohle mě potěšilo. ♥

><><><><><
Tohle mě taky potěšilo. Jako ráda píšu sexuální scény, ale napíšu to jednou a mám na měsíc vystaráno. :D Píšou se mi strašně špatně, protože mám pocit, jako bych se jenom opakovala. Jak kafemlejnek. Tam se vlastně nic originálního pořádně vymyslet nedá, všechno to má stejný základ.

><><><><><
Do háje! Já nemůžu pochopit (Majo to dosvědčí), jak se někomu může líbit OOC. Kdybych byla čtenář, ne autor, dala bych té povídce 4 s mínuskou. -_- Posílám vás k moři, protože do prdele se posílá příliš často. A v březovém háji běhám já...
Bobečka, co miluje Tanec lásky, miluju. :D ♥ Ta povídka pro mě hodně znamená. ♥

><><><><><
Ajajaaaaaj. No, že se povídka nelíbí, protože tam někdo umřel, to nepochopím. To bych mohla napsat, že se mi nelíbí Harry Potter (víme, že ano).
Jinak jsem ráda (a tak trochu zmatená), že tu nepadla žádná konkrétní povídka, že by jako byla špatná kvůli ději, bylo tam moc chyb, byla nudná apod. ♥
PS: Ty anonymní osobo, táhni k moři s mlíčkem! xDDD

><><><><><

Teď následovaly otázky "Nejoblíbenější yaoi pár" a "Jak moc (ne)máte rádi následující páry?". No, povětšinou to vyhrálo SasuNaruSasu, padlo tam i ItaDei (že :D), LLight, Riren, páry z One Piece, Kuroshitsuji. Taky se někdo nemohl rozhodnout, tak mi napsal, že jich je spousta. Joooo, to bejvaly časy, kdy jsem shipovala snad všechny kluky a muže, které jsem jenom viděla. :D

Jinak z vybraných párů:
- nejvíc jste milovali SasuNaru, NaruSasu, ItaDei a Riren (vše po 5 hlasech),
- nejvíce neznámý pár je KageHina s 5 hlasy,
- žádný pár neobdržel hlas "Nesnáším".

><><><><><
Jeeee. :D Docela dost mě zamrzelo, že jsem nedokončila povídku V rukou zlého osudu. Když vidím, že ji pár lidí mělo rádo... ale i kdybych se ji rozhodla dokončit, kolik lidí by to skutečně potěšilo, že? Bych to dělala zbytečně. :))))
A jděte k moři s OOC! Ta povídka má úspěch i na wattpadu omggggg -_- Vysvětlete mi proooooč. Proč není na prvním místě třeba... ... ... dobře, fajn! Už jsem ticho!

><><><><><
Srdce mi u těchto odpovědí bilo jako splašené. ♥ Hrozně jsem se bála, že je tu něco, co vás od mého blogu odrazuje, ale jak vidíte, není tu nic. ♥ Kromě toho človíčka, který se mnou souhlasí s tím layoutem. Je otřesný... fuj růžová...

><><><><><
Tady jde krásně vidět, jak mě polovina lidí, co vyplnilo dotazník, berou jako stroj na povídky. Aspoň mi to tak přijde, i když odpovědi níže svědčí o něčem trochu jiném. Teď je tu ale zase otázka - myslí to upřímně?

><><><><><
Vás, kdo píšete pravidelně, tato otázka možná zaskočila. Bububu :D Děkuji především posledním dvěma slečnám (pokud jedna z nich není ta, co mě poslala do háje s otázkou ohledně pohlaví xDDD) za upřímnost. ♥
Jenom taková malá technická - starého psa novým kouskům naučíš, zkoumali to Bořiči mýtů. :DDDDD

><><><><><

V posledním políčku jste se mohli jakkoli k čemukoli vyjádřit. Všechny tyto krásné odpovědi si nechám pro sebe. ♥

Moc děkuji všem, kteří dotazník vyplnili. Jak dlouho vám to zabralo? Já ho nevyplňovala, proto se ptám. Ale asi takových patnáct minut? Moc se omlouvám, že jsem vám sebrala patnáct minut z vašeho volného času. :) Myslím, že teď "jsme si kvit". ♥

Komentáře