Cit od srdce

Taková oddychovka.
A chyták.

Pár: Sasuke x Sakura
Čeká vás: shounen-ai, smutný příběh


><><><><

Dříve jsem si myslel, že láska jen hřeje. Když má člověk lásku, netrápí se. Ale teď vydím, že jsem se mýlil. Už dříve jsem si všiml svých citů k NĚMU, ale nikdy jsem nenašel odvahu mu to sdělit. Vlastně jednou ano, protože se se mnou chtěl sejít, prý je to něco důležitého, tak jsem se rozhodl, že mu to tentokrát řeknu. Překročil jsem křižovatku a vešel do naší oblíbené kavárny, kam jsme rádi chodívali. Seděl u stolu a vypadal dost nervózně. Vždycky se pousmál, pak vsál spodní ret a zase se tvářil normálně. Vypadal šťastně a hodně, hodně nervózně.
"Ahoj, Sasuke," pozdravil jsem ho a přisedl si k němu.
"Ahoj," polkl a hned sklopil oči. Až teď jsem si všiml, že si mne ruce.
"Tak, co jsi mi chtěl říct?" pozvedl jsem obočí. Měl jsem pocit, že se na mě konečně usměje štěstí. Chce mi říct, že mě miluje, stejně jako já miluju jeho.
"Je to dost komlikované," zasmál se a pohledem stále hledal něco pevného, čeho by se chytil. Takovou situaci dobře znám. Bojí se mi říct, že mě miluje, protože nechce, aby naše přátelství zkrachovalo.
"Jestli je to těžké říct, tak začnu já... Sasuke, milu-"
"Chci si ji vzít!" rozzářil se na mě. V té chvíli mi vrazil kudlu do srdce. Cítil jsem, jak se mi do očí hrnuly slzy, tělo mi ztuhlo, dech se mi zastavil. "Tak jsem chtěl, abys byl první, komu to řeknu. Naruto?" Neptal se, co mi je, ale jaký mám na to názor.
"Jo... to- je skvělý...! Vážně! Tak gratuluju!" snažil jsem se vypadat přirozeně, ale nešlo to, určitě si toho všimnul.
"Díky. Jen nevím, jestli by mě chtěla." Chodíte spolu tři roky a ty se mě ptáš, jestli tě odmítne?! Na to si najdi někoho jiného!
"Ale- určitě ano, vždyť tě miluje." Lháři. Jediný, kdo Sasukeho tak moc miluje, jsi ty, jedině ty!
"Máš pravdu. Promiň, že jsem tě sem vytáhl jenom kvůli tomuhle." Omluva? Tohle nespraví jen nějaká omluva, kreténe!
"Ne, to je v pohodě! Ale... už bych asi měl jít." Ano, jen si zdrhni, posero! Jdi se vyplakat své nejlepší kamarádce na rameno! Nemůžeš, co?! Protože to ona je ta, která ti ho vzala!
"Myslel jsem, že si ještě popovídáme, kam ten spěch?" Překvapený?! Jsi příliš šťastný na to, abys viděl mé slzy v očích, mé bolavé srdce, vztek, který jsem k tobě zničehonic začal cítit!
"Tak dobře," souhlasil jsem a to byla ta chyba. V té chvíli jsem ho nenáviděl a zároveň miloval. Bolelo mě každé slovo, které vypustil z úst o svatbě, ale dokud je šťastný, tak mi to nevadí.

Den svatby. Sasuke se připravoval ve své šatně a já jako svědek jsem byl u něj.
"Aaaahg! Nejde mi to!" naštval se a hodil chrpově modrou kravatu na zem. Byl tak nervózní, že se nedokázal na nic soustředit.
"Ukaž." Už jsem na jeho stálý křik neměl náladu. Vzal jsem kravatu a uvázal ji kolem krku tak, že jsem ho málem uškrtil. Při upravování límečku jsem se mu podíval do očí, které mě rozměkčily.
"Naruto?" pošeptal. Viděl jsem, jak je zmatený z mého chování a trochu se ke mně naklání, jako by mě chtěl políbit. Přivřel jsem oči a nechal ho, ať si dělá, co chce. Ale teprve když jsem ucítil jeho ruce na mém pasu a horký dech na rtech, odstrčil jsem ho.
"Naruto!" zakřičel na mě a já se probral ze svého snu.
"Eh- ehm... co?" zaostřil jsem na Uchihu, který byl rozčilený a v ruce držel onu vázanku.
"Asi půl minuty se tě ptám, jestli bys mi to nezavázal," povzdechl si.
To všechno byl sen? Jistě, že to byl jen výplod tvé fantazie! Myslíš, že by tě od sebe políbil?! Pako! Ale... Ale? Raději nic, máš pravdu.
Proč jsem se musel zamilovat do takového heteráka, jako jsi ty, Sasuke?!
"Jistě," souhlasil jsem a kravatu mu uvázal okolo krku. Čekal jsem, kdy udělá to samé, jako v mém snu. Po upravení límce jsem se mu podíval do očí.
"Naruto, nemáme čas, už jsem tam měl být," otočil se na zrcadlo a ještě se doupravil.
Vidíš? Nic se nestalo! Mlč... Co čekáš?! Že když to budeš skrývat, všechno se vyřeší?! Mlč! Za všechno může on, že?! Že?! Řekni mu to! Řekni, jakej je to hajzl! Jak moc ho miluješ a on ti umí jenom ubližovat! Buď už zticha! Fajn, jak chceš! "Sasuke," oslovil jsem ho v návalu vzteku, "pořád chceš, aby ti někdo skákal kolem prdele, ale ostatní to nebaví! Uvědomuješ si, jak moc ubližuješ lidem, které tě milují?! Uvědomuješ kurva?! Takže jestli si nechceš zkazit den, přestaň ostatním pořád poroučet! Nikdo tě nemiluje víc, jak já! Tak proč?! Proč si ji bereš?!" zakřičel jsem a podle toho výrazu jsem věděl, že jsem udělal chybu.
"Ty jsi... gay...?" zeptal se šokovaně. Mlčel jsem. Sasuke mě tam nechal stát a odešel. Co jsem to udělal? Tohle je jeho velký den, nejšťastnější den celého jeho života. ...a já jsem to takhle posral. Nic jsi neposral, všechno je dokonalé! Tak jsi to vždycky chtěl, no ne? Chtěl jsi, abyste už nadále nebyli přáteli, tak proč brečíš? Chtěl jsem, abychom nebyli přáteli, ale aby mezi námi bylo něco víc! V tom je rozdíl! Ale teď jsem to posral.

Stál jsem vedle Sasukeho, který se tvářil, jako by se nic nestalo, a vyhlížel svou růžovlasou nevěstu na konci červeného koberce.
Oba zářili štěstím, já jsem se taky snažil. Zaznělo první ano, první kudla do mého srdce.
"...dokud vás smrt nerozdělí?" zeptal se farář Sakury. Ta sklopila pohled a hlasitě polkla.
"Děje se něco?" zeptal se Sasuke.
"Chtěla jsem ti to říct ještě před svatbou, ale neměla jsem odvahu," pohlédla na zmateného Sasukeho. "Vím, že když jsi na střední chodil s tím klukem, řekl jsi, že nechceš děti, proto sis vybral jeho a mě jenom posílal do háje. Ale... bojím se, že se se mnou za nějakou dobu rozvedeš, protože já děti chci," řekla svůj důvod.
"Chci děti, Sakuro, to na střední byly jen hormony. Tenkrát jsem nenáviděl děti, ale teď... miluju tě a ty to víš. A stejně tak budu milovat naše děti." Lháři! Nenávidíš ty zasraný fakany, proč jí lžeš?! Takhle budeš jen nešťastný, až se narodí první!
"Jenomže já jsem těhotná." Do očí mi vhrkly slzy. Naštěstí si každý myslel, že radostí, ale tak to nebylo. "...a ne s tebou. Promiň, Sasuke," pustila jeho ruce, za které se doteď drželi a utekla pryč.
"...Ano." odpověděla šťastně Sakura a nechala se políbit. Zase si vymýšlíš! Jistě, že ji miluje a ona miluje jeho, nemá důvod kopírovat tvou fantazii. Naruto, na co čekáš? Uteč! Už nikdy ho nechtěj vidět! Vymaž ho ze svého srdce! To nepůjde. Proč?! Protože i nenávist je cit od srdce.

Komentáře