Konec...?

A protože na mě kašlete a vůbec si mě nevážíte, tak jsem se rozhodla si dupnout.


aneb

VŠECHNO NEJLEPŠÍ MEI K PÁTÝM NAROZENINÁM!


Jo, přeju sama sobě, poserte se z toho někteří. :DD
Jo a toho nad tím aneb si nevšímejte, chtěla jsem jen upoutat pozornost. :D

Jak už napovídá název (ne název článku), 19. srpna je to přesně pět let, co můj starý blog oslavil páté narozeniny, tudíž i já slavím pět let na blogu psaním povídek. ♥
Za těch pět let jsem vydala velké množství povídek, poznala hodně příjemných (i těch nepříjemných) lidí a taky toho hodně četla. Jsem ráda, že jsem se k blogování a především psaní povídek dostala. Baví mě psát, můžu říct, že jsem se v tom dost zlepšila, a neplánuju jen tak skončit. :3

Chci poděkovat těm, kteří komentují a vyjadřují tím svou podporu, svůj názor a dávají mi chuť dál psát. Dělám to především kvůli nim, i když je to třeba jen jeden človíček (ale pokud tu čte víc lidí, mohli by vyjádřit svou podporu i oni :)). ♥ Jsem moc vděčná lidem, kteří přišli se mnou ze starého na nový blog a stále je moje povídky baví. :3 Kolik vás schválně je, hm? Hlaste se v komentářích! (≧∇≦)/

Teď z trochu jiného soudku. S Majo jsme dost smutné a zklamané, že většina yaoi blogů skončila a zůstala nás jen malá hrstka. Proto máte dole pod článkem anketu, do které bych ráda, aby se zapojili všichni, kdo si přečetli tento článek.
  • Pokud píšete a publikujete, hoďte nám sem odkaz, prosím.
  • Pokud píšete, ale nepublikujete, zvažte možnost, že vám ji publikuju sem. Můžete mi ji poslat na email, který najdete v menu. Důležité jsou dvě věci: povídka s hlavičkou a přezdívka. Yaoi blogů a autorů píšícich povídky je opravdu málo a my bychom chtěly, aby se to víc rozrostlo. :3

Omlouvám se, že je to opožděně a tak skromně, přičemž by to měla být větší oslava než ty předchozí. (T⌓T)

JEŠTĚ JEDNOU VŠECHNO NEJLEPŠÍ

Komentáře