Informová

Holahej, kapitáne! *vzpomněla si zase na Lipánka omg* Neměli by mě za to pokutovat za porušování autorských práv? :D

Jak víte z infa v záhlaví, ležím v nemocnici v Krnově (přijďte mě navštívit, ležím tu do středy a je tu nuda (a furt tu řve mimino)) kvůli zánětům svalů z přetažení. To je tak, když máte tři dny náročné taneční soustředění v těchto vedrech, přijdete po devíti hodinách domů a píšete povídky. xD No Mei si zaslouží nějakou cenu. Čokoládu prosím, tady mi ji nechtějí dát. QQ
No dobrý, Mei marodí. To je vlastně vše, co vám chtěla oznámit. A taky že ji tu týrají.
Teď vážně. Chci aspoň tu hrstku lidiček, co chodívají na můj blog varovat, co se vám může stát, když se v tom horku příliš namáháte. Nestojí to za to.
Mluvím o tom hlavně proto, že si teď dám pauzu od psaní ha ha, ten byl dobrej, od blogování. A věřte, že toho píšu dost, protože mě to začalo zase mega bavit. Pod zámkem máte přednastaveno až do září, Po setmění se chvilku odloží, pak píšu dvě jednorázovky - ShIzayu a NaruSasu pro ivanu ♥. A… ta druhá… bude dost možná… zase… delší… *dělá, že tu není*

Všechny vás moc lovuju a pozdravuju. (≧∇≦)/

Vaše Mei ♥

PS: Buď mě přijďte navštívit, nebo mi napište něco hezkého. ಥ_ಥ
PPS: *vypouští duši*

Komentáře