Za (ne)přítele | Fakta

Popravdě, tenhle článek nebude nějak extra dlouhý. Už při vymýšlení povídky jsem měla ve všem jasno, ale dost mě samotnou překvapilo, že jsem se držela toho úplně prvního scénáře a během psaní se toho změnilo úplné minimum. Proto jsem s povídkou taky tak spokojená. Teda kromě toho, že jsem ji nestíhala vydávat každou středu. -_-


Všechno to začalo po konci OOC (no upřímně, kdy jindy, že ano? :D). Ani nevím, kde přesně jsem na ten nápad přišla, ale pamatuju si, že jsem si řekla: "Hej, jo! Co kdybych napsala ov (moje oficiální zkratka pro omegaversi, smiřte se) i na ShIzayu?" Kdysi jsem četla jeden příběh od Demonaty (Keep out!!!), na nějž jsem si vzpomněla při psaní prvního dílu. (Nebudu vyzrazovat děj, přečtěte si to :D). Představte si, jak se Izaya stará o malé dítě. No není to cute? A tak se to rozjelo…
  • V původní verzi neměl Izaya s alkoholem žádné problémy. Měl se několikrát pokusit zabít - podřezáním, předávkováním léky, utopení -, dokud by neskončil v nemocnici na jipce a doktor neřekl Shizuovi, že by ho měl poslat raději do psychiatrické léčebny. To bylo pro Shizua znamení, že by to s ním měl vzdát a měl ho nechat odjet (i když už byl Izaya těhotný, ale nikdo o tom ještě nevěděl). Měli se normálně rozloučit s tím, že by se nikdy víckrát neviděli a Izaya mu měl zatajit těhotenství. Samozřejmě by to Shizuovi po porodu prozradil Shinra.
  • Jak víte z poslední kapitoly, Izaya vypráví, jak poprvé otěhotněl, což jsem v plánu vůbec neměla. Shizuo si myslel, že si Izaya našel přítele, Shinra zase, že ho znásilnili. O to víc mě nutilo to do toho příběhu vložit, když jsem přišla na nápad, že by realita mohla být úplně jiná. Ano, Izaya jako… ehm… menší děvka.
  • Pohlaví dítěte jsem nevybrala já, ale Majo, které samozřejmě děkuju! <3 Asi se bude stávat často, že se někoho náhodně na něco zeptám, a pak to vsadím do povídky. :D
  • Povídka se protáhla na 51 stran, 34 211 slov (198 995 znaků s mezerami), samozřejmě - hodnoty jsou přibližné.
Moc děkuji všem, kteří povídku četli a speciálně těm, kteří ji komentovali! Zároveň děkuji za trpělivost, když kapitoly nevycházely pravidelně. Jste opravdu úžasní, nejraději bych vás všechny objala a zulíbala, kdybych mohla! <3

Komentáře