Under control | Fakta

So… je to tu! Nejdřív jsem nevěděla, jestli vydat nejdřív fakta, nebo naopak speciály, ale nakonec jsem se rozhodla takto. :3
Asi vám došlo, že jsem neměla celý příběh promyšlený. Měla jsem jasně daný začátek, konec a pár bodů, ale zbytek jsem psala "cestou". I tak jsem s celou povídkou částečně spokojená (no, přiznejme si, někde jsou pasáže, za které byste mě hodili do ohně x'DD) a hlavně jsem ráda, že měla takový ohlas. Nikdy jsem nepsala a ani nečetla povídku, která by byla propletená s jinou. Jak jsem psala UC, měla jsem otevřený o dokument s OOC. Jednu povídku jsem psala a druhou četla. Doporučuju vám to nedělat. xDD

  • Přemýšlela jsem, jestli bude Deidara těhotný hned na začátku povídky (znásilnění opilcem, víme…). Pak jsem si řekla, že to nebudu tak brzo komplikovat. Každopádně, kdybych ho nechala těhotného, stejně by potratil, s čímž jsem okamžitě souhlasila. Nebo! - To mě napadlo a o pět sekund později jsem to OKAMŽITĚ zavrhla. - Nebo by se ho Deidara zbavil sám, jak to udělal už několikrát předtím. Jenomže jsem z tak mírumilovné povídky nechtěla dělat psycho povídku. xD Omlouvám se za infarkty!
  • Když byl Itachi na střední, málem znásilnil holku - omegu. Původně měl být jeho obětí bratranec Shisui. To by vysvětlovalo, proč se stýkají tak málo.
  • Když už jsme u Shisuiho - neměla jsem ani v plánu ho nějak vybarvit v plné kráse, ale jen tak mezi námi to je docela sukničkář… :D
  • Ačkoli to tak vypadalo jen v posledních kapitolách UC, Deidarův nejlepší kamarád nebyl Naruto, jak byste si mohli právem myslet, ale Sasuke. Už od začátku je k sobě cosi táhlo, ale láska to nebyla.
  • Jak jsem psala, že jsem měla vymyšlený začátek, konec a pár bodů, tak ty body (které mě provázely už od začátku :D) jsou následující - kapitola 16. (Itachiho a Deidarovo první milování), 22. (oznámení těhotenství) a 29. (oznámení těhotenství tatínkovi, žádost o ruku a menší vzpoura proti Fugakovi :D).
  • Povídka má necelých 112 stran, 58 530 slov (342 430 znaků s mezerami).

To je vše! Uvidíme se u speciálů! <3 A nezapomeňte hlasovat v anketě, dokud máte možnost! :D :3

Komentáře