Co se chystá?

Miláčci! Za chvilku nám skončí UC a zbude nám poslední povídka na dokončení. A co že plánuju dál?


  • Překvapení, které jsem měla původně v plánu vydávat začátkem ledna, ale kvůli problémům a nedostatku času jsem se nedostala dál, jak na třetí kapitolu, která není ani dokončená. Těším se na reakci vás všech, až začne kapitolovka (zřejmě bude krátká) vycházet! <3 O názvu i ději povídky ví asi jen tři lidi (nepočítám sebe).

  • Dračí prokletí - Jejda. Mám připravený už obrázek, sepsaný úvod i kus prologu, ale časem jsem se na to jaksi vykašlala a zaměřila se spíš na rozepsané povídky. Ano, to bylo období, kdy jsem uvažovala, že s blogem skončím. Nevím, jestli se vůbec někdy začne vydávat, protože fantasy, sci-fi a podobné moc nemusím. Důvod, proč jsem se do toho pustila, byl ruský film Dračí princ, na jehož základě měla povídka vzniknout. S menšími úpravami v příběhu, samozřejmě. A s Hinatou a Kageyamou v hlavních rolích. Samozřejmě.

  • ItaDei - Absolutně nemám šajnu, jak se bude povídka jmenovat, ale příběh mám skoro do detailu vymyšlený. Ne, ještě jsem ho nezačala psát, mám ho zatím jen v hlavě. Příběh bude něco na způsob pohádky Kráska a zvíře, akorát bez kouzel a z našeho světa. Hádejte, kdo bude hrát roli krásky a kdo zvířete…

  • SasuNaru - "Jo, to tu dlouho nebylo, hned na to musím něco vymyslet, protože to čtenáři nejvíc milují!" Ne, tak tohle jsem si fakt nemyslela. Tenhle příběh je starší než OOC, což vás možná překvapí. Většina lidí, kterým jsem o tomto příběhu vyprávěla, si myslela, že jsem to začala vymýšlet právě proto, že skončilo OOC. Tak to ale není, protože (a to vás asi šokuje) nápad je starší než Just be friends. Původně se jednalo o tři adoptivní bratry - nejstaršího Gaaru, zodpovědného Sasukeho a průšviháře Naruta. Asi před měsícem jsem se k příběhu opět dostala a trochu jsem ho pozměnila. Místo Gaary bude v povídce vystupovat Itachi a adoptovaný bude jen Naruto, který ale bude pořád průšvihář.

Tak co? Kterou byste tu chtěli vidět po skončení Osudu? Ano, začnu s vydáváním nových povídek až dopíšu Osud. Prosím, nedívejte se na to, jakože vás úmyslně trestám. :D Trestám sebe, protože jsem s Osudem přišla s takovou chutí a teď bych to nejraději nedopsala. Úplně jsem ztratila děj, nevím, co jsem měla v plánu, proto vymýšlím úplně jiný konec. Snad povídka skončí do dvacáté kapitoly…

Prosím, hlasujte v anketě! (≧∇≦)/

Vaše Mei 💙
...jo... a... taky jsem udělala novou... rubriku... jak vidíte... ಠ_ಠ

Komentáře