ROK 2018

Vůbec jsem neplánovala něco do nového roku psát, ale když už je to všude, tak proč ne i tady, že...



(Přejdeme se omlouvám, pokud něco nebude dávat smysl. Mei chlastala víno a... no a ráno měla kocovinu. Spíš celej den...)

V roce 2k17 jsem toho moc nestihla. Druhý pololetí prváku bylo fakt nestíhatelný, protože se do učení přidaly taky rodinné, osobní i zdravotní problémy. Dlužím vám všem velikou omluvu.
GOMENASAAAAAAAI!!!
Z minulého roku mi tedy zůstáva spousta povídek, kterým se chci věnovat více. Plánuju (konečně) dokončit V zajetí osudu, Under control (kde vás možná čekají speciály) a ShIzayu. Kdybyste věděli, kolik jsem toho měla v plánu napsat, ale nevyšlo to, asi byste brečeli jako já teď.

No nebudu to okecávat, stejně bych měla jít spát, protože bolesti hlavy ještě neodzněly. (╥_╥)

Do nového roku vám přeju jenom to nejlepší, hlavně štěstí, zdraví a YAOI!!! (≧∇≦)/

Vaše Mei ♥

Komentáře