2. narozeniny blogu!

Jak jsem to minulý rok zatajila (zcela nezáměrně, věřte mi xD), rozhodla jsem se, že tentokrát to aspoň oznámím a konečně zveřejním dotazník, jenž jste měli možnost vyplnit. :3

Celkem vyšlo 303 článků, nejvíce v roce 2016 (163).

SLIBOVANÉ ODPOVĚDI :3
(Omlouvám se za kvalitu. xD Pod každou otázkou najdete mou odpověď napsanou kurzívou.)
Je mi 17 let.

Hermafrodit. xD

Pansexuální! >w<

YAOIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Tak měla jsem tě (vás) v SB a předtím... mám pocit, že jsme vy našly mne :D
Vďaka NaruSasu/SasuNaru som našla ešte predošlí blog.
Hej, založila jsem ho.

Patřím do skupiny lidí, kteří jej navštěvují každý den.

Dávám za 3. (1 = nejhorší, 5 = nejlepší)
Opět za 3. (1 = nejhorší, 5 = nejlepší)

  • náhodou (2 odpovědi)
  • Úplnou náhodou. Cez YouTube keď som hľadala diely na naruta.nooo a potom to prišlo náhodou
  • Náhodně při čtení různých povídek na téma sasunaru
  • Náhodou, brouzdáním po internetu
  • cez youtube
  • Upřímně úplnou náhodou, když jsem jako dvanáctileté nevinné dítko hledala nějaké povídky na Naruta s hetero tématikou. Kdo měl v tak mladém věku tušit, co znamená to varování "yaoi 21+" ?! No... a pak už se to nějak... samo... souvyskytlo. A bylo.
  • Aaa já už si to nepamatuju T_T možná přes holky co psaly hentai a pak najednou yoai? :3
  • Nepamatuji si je to moc dávno, asi nějakou šťastnou nahodou :-)
  • Náhodou přes obrázky
  • Cez youtube, náhodné nájdené junjou romantica :)
  • Nevím proste sem dala do vyhledávače sasuke naruto a tam sem našla povídku priateľ na nezaplatenie od vás myslím že to byl 21.díl.A tak končí príbeh o tom ako sa zrodila dalšia yaoistka.
  • Přes blog slash klec
  • Dávno v historii jsem se dostala k fanfikcím na Naruta a jednoho dne tam byla sasunaru povídka :D
  • Povídky
  • přes anime Junjou romantica
  • Skrz Naruta. Náhodou som našla obrázok ItaSasu...a najprv som si pomyslela, že to čo je? Sasuke chodí so svojím bratom? A až potom keď som si to vyhľadala, že čo to je. Som sa dostala aj k iným párom z Naruta (hlavne NaruSasu/SasuNaru <3) a potom celkovo k yaoi. Poviedky, anime mangy.
  • Náhoda - koukala jsem na jedno anime a zjistila az moc pozde co to je
  • Nahodou
  • Přes anime
  • Pividky, mangy, anime
  • Mnoo... Nuda a brouzdačka po internetu
  • Přes mou yaoistickou kamarádku... :D
  • Přes yaoistickou sestřenku. Tenkrát mi začala číst vlastní k-pop povídky. :3

  • Tvoj blog je jednoducho úžasný. Keď porovnam tento a starý blog. Je vydiet ohromný rozdiel. I keď vždy je čo meniť a zdokonaľovať. Ale aj tak to tu zbožňujem 😍
  • Chtělo by to více mpreg povídek 😆
  • Na závěr bych asi jenom nenápadně podotkla, že bych ti chtěla poděkovat za kvalitní tvorbu - je jen málo autorů, kteří vědí, co dělají. Takže děkuji ti za to, že ses rozhodla psát, protože máš talent a potenciál.
  • Víc ItaDei... A ShIzayu prosím :3 arigato :3
  • Tvoj blog je proste dokonalý tak ako aj poviedky ♥ Laf ju ♥
  • Líbí se mi desing, ale menší problém je to černé pozadí na konci povídek 😉
  • poviedky na blogu sa mi veľmi páčia, nemám žiadnu obľúbenú, pretože každú ktorú autorka pridá ma hneď pohltí a ja sa nemôžem dočkať pokračovania...a chcem sa ospravedlniť no som z návštevníkov blogu, ktorí nenechávajú komentár.. takže by som sa chcela touto cestou ospravedlniť a vyjadriť veľkú podporu autorke :D
  • Miluju tvé designy, nee-chan!!
  • Som moc vďačná za tvoje poviedky, a hlavne, že som našla tvoj blog. (A aj váš predošlí.) Spoznala som ľudí, ktorý chodia pravidelne na blog, ktorý sú super. A hlavne si úžasná osôbka. KimGS (Stále chodím na blog, aj keď nekomentujem.)
  • Supeer ^^
  • *******************************************
___________________________________________________________________

Děkuji všem, kteří se mnou vydrželi až do teď, a těm, kteří vyplnili dotazník! :3
Doufám, že se mnou vydržíte i nadále! <3

Vaše Mei ♥

Komentáře