Recipe no Oujisama Ch. 8 [KONEC]

Lenost nejvyššího kalibru? Když zjistíte, že jste asi před dvěma měsíci nepřeložili poslední dvě stránky z deseti. -.- Gomeeen! x'DDDD
Tímto se nám uzavřela vůbec první kapitolová manga (nepočítám doujinshi), co kdy byla přeložena na tomto či starém blogu! <3 Užijte si poslední kapitolu, tentokrát o Yasuhisovi a Tsubasovi! <3


Nejenom Junko, ale i já mnohokrát děkuju za komentáře a vůbec za přečtení mého překladu! <3
Vím, že je tam spoustu chyb a mám se co učit (třeba jsem pořád měnila fonty, že... :D). Ale teď už si na to budu dávat větší pozor. ^3^
Popravdě se mi teď nechce překládat žádná další, protože na blog.cz nefunguje možnost "nahrát více obrázků", takže to musím na blog dávat po jednom. A komu by se chtělo takhle přidávat mangu, jejíž každá kapitola má třeba 50 stran? (Ano, vím, že takoví lidi jsou a opravdu je obdivuju! Jen já jsem líné hovado, tak se s tím smiřte. x'DDDDDD)

Komentáře