Informačka

Ano, další "zbytečný článek", o který nikdo nestojí. Kdo si ho nechce číst, nečtětě, pak mi tu ale nepište sračky. :>



Jistě jste si všimli, na několika blozích jsou dané přestávky, protože admini nemají čas. Začínám si pomalu myslet, že blog nezvládám a místo přestávky bych měla raději skončit úplně. Už přes měsíc se nedokážu vymotat z nedostatku času a nedostatečné chutě do psaní. A mám být upřímná? Velký podíl na tom nesete právě vy - čtenáři. Poslední dobou jen spoléháte na to, že něco napíšu a vydám, jako bych byla váš poskok. Pak máte ještě tu drzost mu psát na email, že jsem "zapomněla" vydat další kapitolu a jestli místo ní teda přibude něco jiného atp. Kdyby se to stalo jednou - neřeknu ani slovo. Ale při čtení už sedmého emailu jsem prostě bouchla do stolu.
Není samozřejmě vina jenom ve vás, ale i ve mně. V první řadě jsem se totiž rozčílovala, co dělám špatně, že to celé takto dopadlo, že se ze mě stala samozřejmost. Pak jsem ale taky přišla na to, že já spoléhám na vás. Jak vy ode mě očekáváte práci o délce cca 2 000 slov, já očekvám zase od vás komentář ani ne o 100 slovech. Dobře, začala jsem si zvykat, že ne každý komentuje všechno, takže jsem to hned pustila za hlavu. Proč mi ale někdo posílá tyto emaily, to fakt nechápu.
Nejhlavnějším dovůdem, proč místo deváté kapitoly JBF píšu tuhle nedůleežitou sračku, je ten, že na to zkrátka nemám čas. Netuším, kde se co zvrtlo, zatímco se mi zdá všechno stejné jako vždy. Chodím spát okolo třetí ranní a denně vstávám v sedm, o víkendech v devět. Jím jako vždycky, dělám povinnosti jako vždycky, píšu povídky jako vždycky, až na to, že to dělám až do noci. Proč? To nedokážu říct, asi se ze mě stává ten "workoholik", jak mě za poslední týden nazvalo asi pět lidí. Když vezmeme v úvahu mou lenost, je to až neuvěřitelné. :D
Ve zkratce - včera to moje tělo už nesneslo a já zkolabovala. To bylo jasné potvrzení, že bych měla od něčeho vypustit. Je fakt, že jsem se teď trochu víc zaměřila na školu (nemám ještě hotovou ročníkovku :'D fuck...), ale i tak škole zase nedávám moc prostoru, aby zasahovala do mého volného času.
Proto jediná věc, kterou momentálně můžu trochu vypustit, je blog, kde stejně poslední dobou nemám žádnou jistotu. Vy kašlete na mě, já se vykašlu na vás. Tohle ale neznamená, že blog pozastavuju. Až budu chtít něco vydat, vydám, nebojte.
Menší přehled do budoucna: ve čtvrtek asi zase nestihnu vydat kapitolu Riren, protože prostě proto, ale na sobotu už mám přednastavenou omegaverzi, tak alespoň a tu se můžete těšit (asi?). :>

Toť vše, mějte se famfárově, stejně vám nejspíš nebudu chybět. :>
PS: Abyste neřekli, že si pořád jenm stěžuju - musím opravdu moc poděkovat všem, kteří mě podporují. Díky nim to tu nedokážu ukončit a dodávají mi chuť okamžitě sednou za noťas a psát. Díky vám vím, že je moje práce k něčemu :3

Komentáře