Informová (zase...)

Stvůřičky! Povinně přečíst!


Chci se opravdu omluvit, že nejsem aktivní. Povídky už taky moc nepíšu, ale nemyslete si, že mě to nebaví! Ono jde o to, že co píšu na PC, nemám tolik soukromí a psát, jak Naruto strká svůj penis do Sasukeho prdele, v místnosti, kde každou chvilku někdo chodí... Promiňte, ale to nedokážu. Navíc té inspirace už moc není. Pořád hledám v knihách, filmech i v běžném životě.
To je první věc. Druhá věc je, že nemám nápady. Všehno svedu na školu, protožeto ostatně je její vina, ale z nějaké té části také moje. Letos jsem si řekla, že budu mít na vysvědčení co nejvíc jedniček a začala se na 100% připravovat do školy. No po včerejšku, kdy jsem dostala test (fyzika) z pondělí, na který jsem se průběžně učila a ještě před ním jsem se šprtala tři dny, jsem dostala dvě pětky, jsem si uvědomila, že to asi nemá cenu. Když to vím, umím to odrecitovat jako básničku a stejně dostanu za pět? Promiňte, ale mám pocit, že tohle bylo moje maximum a z fyziky prostě propadnu. Dost o mých problémech ve škole. Kdybych to měla vyjmenovat všechno, mohla bych si založit nový blog jako deník. :D Zkrátka tu jde o to, že se nebudu věnovat jenom škole, ale teď se chci především zaměřit na blog.
Co mě mrzí nejvíc, tak to, že jsem zapomněla na 1. narozeniny blogu. Když jsem to zjistila, měla jsem chuť se jít oběsit na pupeční šňůře.

Takže všechno nejlepší!!!

Komentáře