Já, striptér 5

Jejdamane, ten čas letí. Vždycky se projeví na něčem, co máme rádi. Nejčastěji na dětech (jako by to bylo včera, co jsem své sestřenici měnila plíny a dnes mi oznámila, že má kluka :>). No, pátá kapitola není nijak velký úspěch, ale u této povídky tak trochu ano. I přes to, že jsem ji chtěla vydávat každou neděli, se z ní nakonec stala nepravidelně vycházející. No... jednoduše vás zase zanedbávám :D
Dotaz! Chteli byste, aby jednotlivé kapitoly měly názvy? Do komentářů, prosím :>


"Levou rukou si prohrábni vlasy a pravou si polož na třísla... hlavu trochu níž... pohled do země... jo! Vydrž!" naváděl mě a několikrát zmáčkl tlačítko na foťáku. Ani nevím, kdy mi začal tykat, ale nevadilo mi to. Byl jsem zvyklý, že mi zákazníci tykali, aby měli pocit, že nejsem cizí člověk. "Dobře," prohlédl si fotky a odškrtl si další z věcí, které měl na seznamu. Tenhle časopis bude převážně s mými fotkami, jak jsem se v průběhu dozvěděl. Taková menší reklama na náš podnik. Vypadá to, že po tomhle budu mít daleko více zákazníků. To mě těší.
"Co je dalšího na řadě?" zeptal jsem se nehraným s zájmem.
Povzdechl si.
"Teď by měly přijít ty vibrátory," podrbal se na hlavě a nějistě se podíval na mě. Myslel si, že je to pro mě nepříjemné, protože pro něj to bylo rozhodně neobvyklé. Já to zažíval každý den. Čumění úchylů slintající nad mou dokonalostí.
Beze slova jsem přešel ke své tašce a vytáhl z ní tři vibrátory - mé nejoblíbenější. Jeden byl klasický čůrák, druhý byl podobný, akorát na konci byly jemné štětiny a třetí byl větší v obvodu a po celé své délce měl jakoby "žíly". Když je uviděl Naruto, hlasitě polkl.
"Můžu použít lubrikant?" Pozvedl jsem obočí, když mi neodpovídal.
"J-jo... jasně... pokud ti to pomůže... jako- pokud je ti to příjemnější... je to na tobě," nervózně se usmíval a snažil se chovat normálně.
"Není důvod být tak nervózní," řekl jsem chladně a sundal si jediný kus oblečení, co jsem na sobě měl. Naruto polkl podruhé a nemohl odtrhnout oči od mého ptáka. Nevšímal jsem si ho a stoupl si na své místo.
"Nějaká určitá pozice?" zeptal jsem se a pozvdechl si. Už mě přestává bavit, jak kvůli mně není schopný slova a já to z něj musím dolovat. Ztrácím tím drahocenný čas.
"Ja-jasně, promiň," usmál se a zahleděl se do svých papírů. "Ehm... nejdřív bych... začal s masturbací," mluvil o něco klidněji. Už nepřevažoval energií, ale chtíčem. Viděl jsem mu to na očích i na kalhotech.
Položil jsem vibrátory prozatím do "zákulisí" a začal si rukama přejíždět po celé své délce. Dělal jsem to pomalu, aby mě stíhal fotit. I přes záblesky jsem si všiml, jak si několikrát přejel po rozkroku. Snad se nesnažil to skrýt? Heh, tohle začíná být zábavné. Dva prsty jsem si strčil do pusy a viditelně jsem si s nimi začal hrát jazykem. Už po mně nechtěl nic. Dal mi v tomto volnost, abych se pořádně předvedl.
"Stačí," zastavil mě a přešel k mým hračkám. Chvíli přemýšlel, nakonec vybral ten s největším obvodem a podal mi ho. "Chtěl bych detaily, takže pomalu, prosím," požádal mě a zůstal stát na místě. Čekal, co udělám, tentokrát se on bude přizpůsobovat mně.
Pokračoval jsem v masturbaci, jen jsem si do pusy strčil vibrátor, se kterým jsem si pořádně hrál jazykem. Pohledem jsem provokoval jeho a dával jsem mu dost najevo, že chci, aby se na mě vrhnul. Nechal jsem své sliny stéct až k umělým varlatům a otočil jsem se k Narutovi zády. Jednu nohu jsem dal na stůl, který mi celou dobu pomáhal jako kulisa. Vibrátor jsem si přiložil ke svému otvoru a chvíli jsem čekal. Pobavilo mě, jak se kě mně rychle přiblížil, aby mohl nafotit detail umělěho čůráka u mojí prdele. Když jsem ho pomalu zasouval do sebe, slyšel jsem, jak fotí jako o závod. Určitě si představoval sebe, jak ve mně mizí. Nechal jsem svůj penis a věnoval se jenom tomu umělému. Byl dlouhý tak třicet centimetrů, neměl jsem šanci ho do sebe nacpat celý. Když mě to začalo bolet, přestal jsem a začal ho o něco rychleji vysouvat a zase zasouvat. Druhou rukou jsem se držel za prdel, aby toho šlo co nejvíce vidět. Moje prdel nebylo to jediné, co chtěl zdokumentovat. Udělal několik snímků toho, jak se tvářím, pak se snížil, aby mohl zabrat můj rozkrok, ze kterého už pomalu vytékalo sperma. Cítil jsem, jak se naše prsty letmo dotkly, když sám převzal kontrolu nad sexuální hračkou a vyndal ji ven. Dřív, než jsem se otočil, abych se podíval, co zamýšlí, ucítil jsem v sobě jeho čůráka a jeho ruce na svých bocích. Okamžitě do mě začal přirážet.
"Ame," pošeptal chtivě a začal mě líbat na záda a krk. Byl to jiný pocit než s kýmkoli jiným. Netuším proč, ale nechtěl jsem, aby přestal. Ně, kvůli sexu, ale kvůli tomu, co do něj přídával. Lásku. Toho pocitu jsem se vždycky bál a stranil se jej, proto se mi to tak líbí. Jaké by to bylo, kdyby mě zase někdo miloval?
Vzamatuj se, Sasuke. Kdysi tě lidi milovali jen kvůli penězům. Nic by se nezměnilo. Absolutně nic.
Blonďák se ze mě na chvíli vysunul, položil mě na záda na stůl a pokračoval. Způsob, jakým se na mě díval, mě hřál na hrudníku. Lidi, co je to za pocit? Pomozte mi.
"Víc," požádal jsem ho. Chytil jsem se hrany stolu a nohy jsem obmotal kolem jeho pasu, abych po něm nesklouzával, jak do mě začal zběsile bušit. Rukou zajel do mého rozkroku a honil mi. To mě překvapilo. Ženy mi i kouřily, ale muži se nijak nezajímali o to, abych orgasmu dosáhl i já. On byl jiný. Tak příjemně odlišný.
"Nebolí to?" zeptal se se zvláštním výrazem ve tváři. Měl o mě starost. V ten moment, kdy to vyslovil, by mi spadla brada na zem, kdybych nebyl v této poloze. Proč se o mě zajímá? Jsem jenom pro jeho uspokojení. Co se mě má co ptát na můj stav?
"Ne..." odpověděl jsem bez špetky citu.
Ještě větší překvapení bylo, když se ke mně sklonil a začal mě líbat na rty. Nešlo mu o to dobýt se mi jazykem do pusy, ale opečovávat mé rty těmi svými. Líbilo se mi to tak moc, že mě to děsilo. Nejde mu jenom o sex. On tohle bere jako něco, co nás svede navždy dohromady. Chce mě milovat.
"Jsi tak nádherný," vyslovil když mě líbal na krk. Rukama mě chytil pod zády a vyzvedl nad sebe. On stál a teď bylo mou úlohou nás oba uspokojovat, zatímco jsme se líbali. Narážel jsem na něj v tom nejrychlejším tempu, jaké jsem jen dovedl, ale on byl tak mladý a nezkušený, že se udělal téměř hned. A samozřejmě do mě. Teď půjdu přes celý město domů a bude ze mě vytékat sperma. Cítím se jak ženská při krámech.
Snadno ze mě vyklouzl a já se zase mohl postavit na nohy, které se mi podlamovaly. Netuším, čím to bylo, nikdy jsem se necítil tak naměkko. Srdce mi bylo stokrát rychleji než obvykle, jako bych prožil orgasmus několikrát za sebou. Ironií bylo, že jsem byl stále vzrušený.
Opřel jsem se o stůl, abych sebou nešvihl o zem. Chtěl jsem se uklidnit, protože jsem se najednou cítil jak malomocný, ale blonďák se mi přisál na bradavku, kterou začal silně kousat a cucat, druhou třel v konečcích prstů. Mohl jsem se z něj zbláznit. To, co se mnou dělal on, se mnou nedělal zatím nikdo.
Polibky se přesouval na mé břicho, kde taky zanechal několik značek, až se nakonec dostal k mému ptákovi.
"Nemusíš to dělat," řekl jsem a zvedl mu hlavu, aby se mi podíval do očí. Nikdy nešlo o to, abychom si užili my, ale zákazníci. My nejsme v tomhle ohledu důležití.
"Vždyť to chceš," odvětil a s pohledem do mých černých očí ochutnal mé přirození. Pevně jsem se chytil stolu a druhou rukou si zakryl pusu. Všechna moje pýcha vymizela jak mávnutím kouzelného proutku. Tvářil jsem se, vzdychal a třepal se jako by to bylo moje poprvé. No, bylo poprvé, že mě kouří nějaký muž. Je to snad tím, že jsem v jiném prostředí než v bordelu? To asi ne. Bude to tím, že kdykoli se na to kdokoli chystal, já mu to vymluvil, jako jsem to vymlouval i blonďákovi. Ostatní byli rádi, když nemuseli dělat tu "špinavou práci". On si však nedal říct. Tolik mu záleželo na tom, abych se i já cítil příjemně. Jako bych... jako bych nebyl kurva. Děsí mě to.
Všechny svaly v těle se mi stáhly a naráz zase uvolnily pod vlnou orgasmu a já se mu udělal do pusy. Šokovalo mě, že to všechno spolykal a nepozvracel se.
"S kolika lidmi jsi to dělal?" Já vím. Je zlváštní, že se na takovou otázku ptám právě já jeho.
"Ty jsi první," přiznal a postavil se, přičemž si pořád oblizoval rty od mého spermatu.
Nevěřím, že já jsem první. Čekal bych, že bude stydlivý, nebude vědět, co dělat, jak se chovat a na poslední chvíli z toho vycouvá. "Nedivím se, že jsi neoblíbenější," pošeptal mi do rtů, na které se znovu přisál. Líbilo se mi to a to bylo to nejhorší. Věnoval jsem mu hluboké políbení a hlavu otočil na bok, aby mě přestal líbat.
"Kolik fotek ještě potřebuješ?" zeptal jsem se a pokoušel se zklidnit svůj tep srdce.
"Mám jich víc než dost," nepřestával mě líbat na krku a hladit po celém těle.
"Půjdu," odvětil jsem a dostal se z jeho sevření ke svým věcem. Jeho výraz mi říkal, že si myslí, že chci jen utéct. Má pravdu. Rozdal bych si to s ním klidně podruhé i potřetí, ale on sám ve mně vyvolal divný pocit, který mě děsí a já se ho chci jen zbavit.
"Přijdeš zase někdy," oznámil mi. Asi si za tu chvíli strávenou spolu všiml, že se mě nemá ptát, ale všechno mi musí být příkázáno.
"Nedoplatil by ses," zalhal jsem. Podle baráku a profese bylo jasné, že by mi mohl dát třikrát tolik peněz. Pravdou bylo, že jsem nechtěl už nikdy přijít.
Uslyšel jsem rychlé kroky, ale než jsem se otočil, otočil mě on za paži, natiskl na zeď a svou rukou o ni práskl.
"Proč nechceš přijít?" zamračil se. Jeho obličej byl tak blízko tomu mému...
"Nemám čas jenom na tebe," odvětil jsem stejně chladně a zle jako on.
"Před chvílí jsi říkal něco jiného," usmál se vítězně. Kruci, nychytal mě. Sice jsem chytrý, ale s lidmi opravdu jednat neumím. "Přoč teda nechceš přijít?"
"Přijdu," řekl jsem přesně to, co chtěl slyšet a samozřejmě jsem neměl v plánu to dodržet.
"Nevěřím ti," zakroutil hlavou.
"Pak se nedá nic dělat."
Sebral jsem ze země své rifle a navlíkl se do nich. Když jsem si zapínal knoflík, jeho ruce mě zezadu objaly kolem pasu a zapluly rovnou k mému již ochablému rozkroku. Sotva se ho dotkl, cítil jsem, jak se zvedá a je připravený na akt.
"Přestaň," požádal jsem ho vzrušeně, ale nijak jsem do jeho práce nezasahoval.
"Chceš to," pošeptal mi do ucha, které začal líbat. Rukama mi rychle stáhl kalhoty pod prdel, chytil mě za boky a rozjel druhé kolo. Měl jsem štěstí, že byla přede mnou zeď, takže jsem se měl o co opřít. Tentokrát mě nešetřil. Měl jsem v sobě lubrikant i jeho sperma, takže ve mně hladce klouzal.
"Ame," vzdychal mi do ucha. Rukou mi jel zespoda po krku a donutil mě zvednout hlavu. Nakonec jeho prsty skončily v mé puse a já měl za úkol je oblizovat. Druhou rukou mě dráždil v rozkroku. Držel mě těsně pod žaludem a palcem po něm silně přejížděl.
"Přijdeš na sto procent?" zeptal se smyslně. Kdo by si pomyslel, že ten usměvavý, optimistický a hlavně energický blonďák, kterého jsem poznal na začátku, by v sobě mohl skrývat takového ďábla. Byl úžasný. Řadil jsem ho mezi lidi, kteří hned věděli, co na mě platí.
"Přijdu kdykoli," schválně vyndal prsty z mojí pusy, abych mu mohl odpovědět. Nejhorší je, že už jsem to myslel vážně. Pokud mi zavolá, přiklušu k němu, jak na bílém koni a budeme spolu šoustat jak králíci. Budeme to dělat znovu a znovu a znovu.

"To jsem chtěl slyšet," olízl mi laškovně ucho.

Komentáře