Já, striptér 3

Lidičky! Nečekali jste mě, co? :D Nyaa, Mei netušila, že budee mít čas udělat i rychlý nový design :3 Já vím, nic moc, ale chtělo to konečně změnu (což tohle až taková změna nebyla xD), ale aspoň něco a jsem spokojená. Zatím xD Vůbec netuším, jestli tuhle neděli vyjde nový díl, protože zítra jedu se svou nejlepší kamarádkou (sestrou) do Olomouce, ve čtvrtek mám volno, to bych mohla psát, ale jak znám rodinu, určitě někam pojedeme... V pátek mi přijede přítel, takže se mu budu věnovat celý den, v sobotu mám trénink no a v neděli se chci věnovat hlavně učení. Takže uvidíme, jak bdu stíhat :3
Pro Jenny: Upozorňuju tě, že se tu vyskytuje yaoi :D

Nechci, abyste si o mně mysleli, že jsem jen chudáček, kterého znásilnili, a proto se vydal cestou štětky. Byla pravda, že jsem mohl mít za pár týdnů docela slušný balík na to, abych vypadl, našel si nějaký měnší byt a konečně se dostal z toho traumatu. Ale já nemohl. Sice mě znásilnění už tolik netrápilo, protože jsem teď míval v prdeli několik čůráků za den, ale opustit jsem to tu nechtěl. Zamiloval jsem si sex. Líbilo se mi, že jsem nejlepší ze všech a to tu dělám terpve pět let. Ze začátku jsem měl jisté problémy, to došlo určitě každému, ale já se učím rychle.
Stál jsem u baru, kecal s barmanem a vyhlížel si dněšní oběť. No... oběť... oběti jsou nevinné, zatímco tihle lidi sem chodí dobrovolně. Do oka mi padl jeden postarší muž, mohl mít kolem čtyřicítky nebo padesátky. Seděl na stoličce a nešťastně do sebe kopal jednu sklenici chlastu za druhou To je přesně ten typ, co hledám.
"Dáte si ještě něco?" zeptal se ho barman, když od něj převzal další prázdnou sklenici.
Muž vytáhl balíček prachů s tím, ať mu dá to nejdražší, co má.
Ušklíbl jsem se a sedl si vedle něj. "To nejdražší v tomhle domě jsem já, pane," řekl jsem svůdně a ruku jsem mu položil na stehno, po kterém jsem přejížděl. Muž se na mě trochu přimračil a zhodnotil pohledem.
"Jak se jmenuješ?" zeptal se muž s pohozením hlavy.
"Ame," zvlnil jsem rty do úsměvu. Tady jsme nesměli říkat svá pravá jména. Ne zákazníkům. Ani mezi sebou jsme si neříkali pravými jmény, zbytečně by se nám to pletlo. Ale někteří se znají velmi dobře, tak nebyl důvod schovávat se za pseudonymem. Měl jsem už pár přezdívek, teď si na všechny nevzpomenu, ale teď jsem Ame, neboli nebeský, královský. Tuhletu mám už přes rok a vydržela mi nejdýl. Mám pocit, že mi ještě dlouho vydrží.
"A kolik stojíš?" vyptával se muž dál.
"Hmpf," ušklíbl jsem se a vzal do ruky balík peněz, ke kterému jsem si přivoněl. Ta vůně se nikdy nezmění a je jedno, jestli vezmete prachy od bezdomovce, nebo snobského zbohatlíka.
"Za tohle si se mnou můžete dělat, co jen budete chtít," zavrněl jsem mu do ucha a ruku na jeho stehně jsem přiblížil k jeho rozkroku. Schválně se pánví pohl tak, abych mu na rozkrok sáhl. Hned jsem ruku odtáhl a prstem jsem ho vybízel, ať mě následuje po schodech nahoru. Mohl se nade mnou uslintat.
Dorazili jsme do pokoje. Peníze jsem schoval do speciálního šuplíku mezi sexuální hračky. Po sexu si je schovám k sobě. Ani jsem se neotočil a ten tlustý smradlavý chlap už mi přejížděl rukama po prdeli. Abyste si dokázali představit můj kostým; černé latexové kraťasy, které držely kšandy. Samozřejmě taky černé.
...a momentálně už rozepnuté tím mužem. Trochu jsem se předklonil. Kraťasy mi tak odhalili kus mojí prdele, po které on pořád přejížděl rukama. Zasténal jsem, když ji zmáčkl. Mým úkolem je ho na maximum vydráždit a poté uspokojit a sténání navíc mi v mé práci jen pomůže.
Prudce mě za paži otočil k sobě a jeho slizký jazyk mi zkoumal ústa. Z té pachutě se asi pozvracím. Smrděl, jak kdyby nosil pleny a týdny si je nevyměnil. Neptám se, co mu prošlo ústy před alkoholem. Ale zákazník si přál se se mnou líbat, tak jsem mu musel vyhovět a je jedno, jak moc nechutný mi připadá.
Rukou jsem ho dráždil přes látku, která byla napnutá k prasknutí. Nešetřil jsem silami a pořádně ho zmáčkl. Už u baru vypadal, že si potřebuje vybít všechny emoce. Podle toho soudím, že nebude chtít ani špetku romantiky. Ojebe mě a půjde si po svých.
Nohy jsem mu obmotal kolem pasu a částečně se posadil na skříňku, do níž jsem před chvílí schoval peníze. Kraťasy mi byly staženy a odhozeny na zem. Uchechtl jsem se, když vyvalil oči na mého ptáka. Tohle dělal každý, kdo ho viděl.
"Hezký," zhodnotil a dotkl se ho, aniž by z něj spustil oči. Chytil ho do ruky a začal mi honit, tak jsem udělal přesně to samé. Rozepl jsem mu rifle, stáhl trenky pod koule a rukou jsem ho znovu, ale pomalu dráždil. Sledoval jsem, jak mu stahuju předkožku a palcem mu dráždím vlhký žalud. Kousal se z toho do rtu, že mi drtil ptáka v ruce. Nebolelo to, byl jsem na to zvyklý a navíc mě to jen rajcovalo. "Bože..." vzdychl muž a druhou rukou si přikryl pusu.
"Bohovi je tu vstup zakázán," ušklíbl jsem se. Roztáhl jsem nohy a zasunul do sebe dva nasliněné prsty levé ruky. Sledoval jsem jeho výraz, tu jiskru vzrušení v jeho očích. Určitě si ani nevšiml, jak jsem pootevřel šuplík, co to šlo, abych vytáhl lubrikant a natřel si s ním prdel. Nešetřil jsem jím. Tenhle týpek do mě bude bušit a rozhodně se nebude zajímat o to, jestli je to příjemné i pro mě. Jako každý nadrženec, co sem přijde. Užije si a táhne do prdele.
Muž mi odstrčil ruce a navedl se do mě. Snažil jsem se kolem něj co nejvíc stáhnout. Miloval jsem ten pocit, kdy do mě proniká a já se kolem něj stáhnu, a pak to, jak je ve mně hluboko. Muž začal rovnou přirážet. Skříňka bouchala o stěnu a vsadím se, že zrovna nenechám Deidaru spát. Ne, že bych ho litoval, protože v noci si sám domluvil několik zákazníků a je jisté, že je unavený. Vsadím se, že má rozmrdanou celou prdel a sperma z něj vytéká ještě teď. Hádáte správně, to díky němu jsem tady a i když to nerad přiznávám, jsem mu za všechno vděčný.
Chlápek mě chytil pod koleny a narážel mi až na žaludek. Steny a vzdychy jsem nešetřil a jen jimi vyplňoval tichou místnost. Prsty pravé ruky jsem zabořil do svého stehna a levou rukou jsem si honil přirození. Jak jsem předpokládal - muž se nezajímal o mně, ale o sebe. Bylo mu jedno, co dělám a nedělám, dokud se mu to líbí. Přesně tak mě tu vychovali. Zapomeň na city. Tvůj jediný šéf je tvůj zákazník, který je vždy na prvním místě.
Pomalu jsem dosahoval orgasmu, když se muž ze mě vysunul a vystříkl mi až na obličej. Chvilku po něm jsem se udělal já. Jazykem jsem slízal tekutinu ze své tváře a své ruky. Chtěl jsem ho přimět k druhému kolu, ale on se k tomu neměl.
"Jsi tak krásný," pohladil mě svýma vrásčitýma rukama po tváři a bylo mu jedno, že si sáhl na vlastní semeno.
To slýchávám pořád. Lidi říkají, jak jsem úžasný, nádherný, ďábelský, sexy a podobně. Dříve mě to přivádělo do rozpaků, protože jsem netušil, jak na to reagovat, ale teď mě to spíš uráží. Slyším to dnes a denně a začíná mě to unavovat, jako když vám někdo říká "dobrý den". Nezvedne vám to náladu, protože to je stereotyp.
Muž si zapl poklopec a upravil se v zrcadle, které viselo hned vedle východu. A beze slova odešel. Seskočil jsem ze skříňky a namířil si to do koupelny. Umyju ze sebe jen jeho pach a připravím se na dalšího zákazníka...

Stál jsem před zrcadlem a rozhodoval se, co si vzít na sebe. Na dnešek si mě nikdo neobjednal, takže budu jen tady. Má to své pozitivum - nikam se mi totiž nechce. Hledání adres, které jsou až kdesi na konci města, není moc příjemné.
Oblékl jsem si zpátky latexové kraťasy, které jsem doplnil bílou rozepnutou košilí. Pár sekund jsem se prohlížel, ale nakonec jsem usoudil, že v tom vypadám sladce, což je spíš na vyžádání zákazníka, ne na jeho ulovení.
"Ame?" zaklepal Dei na dveře a vešel. Rychle jsem odhosil košili na postel a připnul si zpátky kšandy.
"Co chceš, Shou?"
"Máš teď chvilku?" pozvedl obočí a posadil se mi na postel. Pod tunou make-upu jsem rozpoznal tmavé kruhy pod očima. Opravdu nespal celou noc.
Jednoduše jsem přikývl. "Potřeboval bych radu," sklopil oči k zemi a nervózně si mnul ruce. Jeho chování se mi ani zdaleka nelíbilo. Byl z něčeho vystresovaný, ale zároveň se mu zvedaly koutky úst. Co to znamená?
"Poslouchám," řekl jsem chladně a sedl si taky na postel, ale dál od něj.
"Minulou noc... asi... já jsem... asi jsem se zamiloval," řekl s úsměvem od ucha k uchu. V tom momentu by se ve mně krve nedořezal.
"Ty ses..." zopakoval jsem, protože jsem měl pocit, že jsem byl jen mimo a přeslechl jsem se.
"...zamiloval," dokončil za mě a vypadal, jako by zadržoval svou šťastnou náladu.
"A... co po mně chceš?" pozvedl jsem nechápavě obočí. Přišel si s prosíkem o radu, která z něj jaksi ještě nevypadla.
"Přemýšlím o tom, že seknu s prostitucí," přiznal se.
"Jasně," protočil jsem očima. Normálně jsem byl kliďas a on to věděl ze všech nejlíp, ale tohle mě vytočilo. On byl důvod, proč jsem tu ta dlouhá léta zůstával. On byl ten, který mě do tohoto zasvětil a teď chce skončit? Mám pocit, že se snaží utéct. Že mě využil, abych si tu oddřel jeho podíl práce a on se v klídku usadí. "A chceš, abych ti řekl svůj názor," pokračoval jsem mrzutě.
"Ano," přikývl.
"Nedělej to," řekl jsem narovinu a otočil se zpátky k zrcadlu. Asi bych se měl trochu načesat.
"Vím, co si myslíš. Že jsem tě naučil nemilovat a sám jsem si teď někomu otevřel srdce. Ame. Prostituce neznamená nemilovat," snažil se mi promlouvat do duše, ale nějak se mu to nedařilo. Nehodlal jsem poslouchat tyto sračky. Lidi jsou jen svině. Pokud máte peníze, máte všechno - to jsem se naučil.
"Pokud si nechceš zamrdat, měl bys odejít," řekl jsem ještě chladněji a otevřel svůj šuplík s kosmetikou, odkud jsem vytáhl pudr.
"Ame," pozdechl si, "frustruje tě, že nebudeš jediný, se kterým budu pravidelně šukat?"
Zůstal jsem ticho, jen jsem mu věnoval chladný pohled přes odraz v zrcadle. Byla pravda, co říkal. My dva jsme si vždycky říkali všechno a najednou tomu má být naopak. Neměli jsme před sebou žádná tajemství, spali jsme spolu mimo pracovní dobu, kdy jsme potřebovali ukojit naše sexuální touhy, ale teď tomu mělo být jinak.
"Miluju ho," pokrčil jednoduše rameny a přešel ke mně. Začal mě líbat na krku a rukama mi přejížděl po nahé hrudi.
"Když ho miluješ, proč děláš tohle?" zavrčel jsem na něj a naklonil hlavu víc na stranu, aby měl lepší přístup. Ano, byl jsem na něj naštvaný, ale sex miluju a nikdy neodmítám jakoukoli možnost se s někým vyspat.

Komentáře