Informačka

Lidičky moje! Všimli jste si, že už dlouho nepřibyl článeček do rubriky kecy? :D Ale to není jediný důvod, kvůli kterému píšu...


Jako první se Vám chci omluvit za týdenní absenci. Po tom, co jsem vydala prozatimní poslední kapitolu Tance lásky mi ten týden nějak rychle uběhl, jako bych ho celý prospala. Něco málo jsem napsala, ale jsou to slátaniny, které se nedají (zatím) publikovat. Proto se ještě jednou omlouvám, že se všechny povídky zpozdily, už na nich budu pracovat víc. Opravdu mě to mrzí, protože někteří už máte strach, že jsem skončila a ani jsem to neohlásila. Věřte mi, že to bych si nedovolila. Mám jednak nedopsané povídky (nenávidím, když je blog neaktivní a jsou na něm nedokončené povídky, které mě zrovna zaujaly... -.-) a jednak mám k blogu velmi hluboké citové pouto a myšlenka, že bych měla přestat psát, mě děsí. Začínala jsem s blogem jako s novým koníčkem, kterým se zviditelním a možná budu úspěšná (kdo by netoužil po slávě... :D). Postupem času se z toho stalo něco víc. Stále to byl můj koníček, ale zdálo se, že taky jediný. Nebavilo a nebaví mě nic jiného, než psát povídky, vymýšlet vlastní příběhy a zápletky (občas jsem se v tom ztratila, ne že ne :D) a především jsem se snažila se zdokonalit. Ale už dost o mých citových debilitách :D

A jako druhé jsem se chtěla pochlubit *klepe si na rameno* novým designem. Už minulý týden jsem přemýšlela, že ho změnít, protože se mi nelíbila ta šedá mezi černou a bílou a řekla jsem si, že bych chtěla něco barevného. Dokonce mě napadl i bílý design, ale to jsem zavrhla, když jsem se vzbudila o půl třetí ráno (ano, čtu a píšu povídky nejčastěji v noci, protože mi stačí šest hodin spánku denně xD [a ano, čtu vlastní povídky xDDD]).

Tímto se Vám ještě jednou omluvuju (xD). Reklamace stále nepřijímám, ale stěžovat si můžete tady v komentářích, nebo ZDE. :D

Mějte se famfárově!

Vaše Mei

Komentáře