Tanec lásky 11

Wow, Mei se hlásí s další kapitolou, která je krapet kratší než obvykle, ale to nikomu nevadí :D
Enjoy~



Mám z toho všeho takovou radost, že jsem se neudržel a před Itachim ho vášnivě políbil. On mě od sebe jen odstrkoval, protože mu chyběl vzduch a oči mu šly šejdrem.
"Přišel jsem o něco?" zeptal se chladně. Očividně byl ještě mrzutější, když byl nemocný.
"Budu se k vám stěhovat!" vyhrkl jsem šťastně a ještě jednou jsem ho objal. Pustil jsem ho, až začal chroptět.
"Cože...?" naklonil hlavu na stranu. Nejspíš ještě spal, tak jsem mu to zopakoval. Nevypadal moc nadšeně, jenom kulil oči překvapením a hledal nějaká slova.
"Nechám vás o samotě," řekl Itachi a i s knihou odešel do svého pokoje.
"Promiň, Sasuke," sklopil jsem pokorně oči k zemi. Sedl jsem na pohovku a jeho jsem stáhl s sebou. No, přesněji řečeno na sebe a rukama jsem mu přejížděl po zádech a zadku.
"Jsem dost chytrej, abych udělal maturu z matiky, ale tuhle situaci mi mozek nebere," vysvětlil a přitom máchal rukama kolem. "Jaké stěhování? Za co se sakra omlouváš?"
"Za dva týdny jedu do Evropy na mistrovství světa," přiznal jsem se. Připadal jsem si trapně, asi jsem mu to měl říct hned. Teď mu ukážu, jak sobecký dokážu být. "Stojí to hodně peněz a jediné východisko bylo prodat byt a nastěhovat se k rodičům. Ale teď mi Itachi navrhl, jestli bych nechtěl bydlet s vámi," usmál jsem se a políbil ho na krk. "Co ty na to?"
"Co já na to?" vypadal pořád dost vyjeveně. "Promiň, ale zrovna na mě naléhajíí rodiče, ty mi oznámíš, žes měl v plánu zdrhnout, a co já na to?" zvedl obočí. V očích jsem mu viděl, že i když to jsou jen dvě věci, pro něj znamenají hodně.
Navíc myslím, že mu stoupá teplota, jeho obličej je celý červený...
"Sasuke-" oslovil jsem ho starostlivě.
"Trochu se toho bojím..." řekl vážně a posmutněl.
"Čeho?" okamžitě jsem se začal strachovat, že mě tu nechce.
"Každé noci. Dokážeš ležet vedle mě, aniž bys mě jakkoli sexuálně obtěžoval?" zasmál se a ruce mi volně položil na ramena. Ulevilo se mi, ale zároveň jsem se cítil trochu uražený. On je tak chytrej, že si ze mě může dělat srandu a já z něj ne. To vůbec není fér!
"To byla výzva?" pozvedl jsem jedno obočí a rty se otřel o jeho. Kdykoli mě chtěl políbit, ucukl jsem a znovu ho začal provokovat.

Tak on si bude hrát, jo? Chytil jsem ho za tváře a natvrdo mu zajel jazykem do pusy. Měl jsem potřebu ho líbat, protože to bylo tak příjemné...
"Takže ta sázka platí?" zamumlal, když jsem mu zrovna vsál spodní ret.
"Kopeš si hrob, víš to?" zasmál jsem se mu.
"Pokud vyhraju, jeden den mě budeš poslouchat na slovo. Celých čtyřiadvacet hodin," řekl vítězně a začal mě líbat na krku. V žilách se mi rozproudil adrenalin a já po něm toužil víc, než kdy jindy. Zároveň mi ale mysl říkala, že mi není dobře a sex by mi jenom přitížil.
"Fajn... To samé pro platí pro tebe," zasmál jsem se a už jsem ho povalil pod sebe a líbal ho na rty.
"Ehm, ehm," odkašlal si Itachi opřený o futra dveří. Okamžitě jsme od sebe s Narutem odskočili, jako bychom něco provedli. Myslel jsem, že jediný, kdo není zvyklý, je Naruto. Očividně se ani já nedokážu srovnat s tím, že Itachi o našem vztahu ví. "Původně jsem se přišel zeptat Naruta, jestli se mnou půjde do obchodu, ale jak tak vidím, zrovna se snažíte vyléčit to nachlazení. No, půjdu sám a ještě se zastavím u Deidary. Nezbořte dům, vy dva!" napomenul nás a odešel. Měli jste vidět, jak červený jsem byl. Tolik jsem se styděl, že nás viděl zrovna u tak intimní věci.
"Ahahahahahah!!" smál se Naruto až mu tekly slzy, ale mně to tak vtipné nepřišlo.
"To není vtipný!" řekl jsem uraženě a dal mu pohlavek, to ho ale rozesmálo ještě víc.
"Promiň, nemůžu si pomoct," utřel si slzy a sedl si mi na stehna. "Každopádně... Jak dlouho že tě nesmím sexuálně obtěžovat?" zeptal se "nevinně".
"Týden?" nahodil jsem a vypadalo to, že mu to problém nedělá. Pche, každý víme své, že jo...
"A počítá se tohle?" zašeptal mi do rtů, do kterých se vpil. Idiot. Jednoduše idiot.
Postavil se a zároveň zvedl i mě. Vím, na co myslel, nadrženec jeden, ale já se nebránil. Sotva jsem se postavil, přehodil si mě přes rameno a kráčel si to se mnou do mého pokoje. Protesty jsem vzdal hned na začátku a naopak mu pomáhal ve hře. Trochu jsem mu stáhl kalhoty a kousl ho do růžovoučké půlky.
"Au!" vyjekl a silně mě plácl přes zadek. "Nezlob, Sasane!" napomenul mě ještě předtím, než mě hodil do peřin a uvěznil pod svým tělem.
"Tak si mě zkroť," popichoval jsem ho a možná to nebyl dobrý nápad. V očích se mu nebezpečně zalesklo a jeho úsměv se jenom rozšířil.
"Jsi nemocný, takže tě budu muset opečovávat s maximální něhou," políbil mě a rukama mi zajel pod triko.

To není fér, že zrovna teď je Sasuke nemocný! Právě teď bych si ho dal se šlehačkou a ovocem a pořádně se na něm vyřádil, že by se dva týdny neposadil.
Vyhrnul jsem mu triko pod bradu a líbal ho na odhaleném hrudníku. V prstech jsem mu dráždil bradavky a pánví jsem se pohyboval proti jeho rozkroku.
"Naruto," vzdychl vzrušením. Jeho ruce mě hladily po vlasech a tiskly k jeho hrudníku. Jazykem jsem sjel až k jeho kalhotám, které jsem mu sundal a odhodil na zem. Díval se na mě skrz vzrušení a horečku. Ten jeho pohled... opravdu, škoda, že je nemocný. Stáhl jsem mu trenky do půlky stehen a odhalil jeho kamaráda, kterého jsem olízl od kořene po špičku, kam jsem mu ještě vtiskl krátkou pusu. "Budeš si hrát dlouho?" popohnal mě se smíchem a posadil se.
Jemně jsem se na něj usmál a políbil ho na rty. Rukou jsem ho třel v rozkroku a druhou jsem uspokojoval sebe. Sasuke se odtrhl od mých rtů, aby se natáhl pro lubrikant. Trochu si ho vymáčkl na prsty a začal se připravovat na můj vpád. Vlastně si ani nejsem jistý, kdo z nás dvou je dominantnější, spíš jde o náladu. Poslední dobou jsem ten nahoře já, ale mám pocit, že se to brzo zase změní. Jo, střídáme se a neděláme okolo toho zbytečný povyk.
Kalhoty i s trenkami jsem si sundal a hodil je k Sasukeho oblečení. Neříkám, že jsme byli úplně nazí, oba jsme měli triko a ponožky.

Nemůžu se dočkat, až bude Naruto ve mně, že nedočkavostí dosedám na vlastní prsty. Bože, to je úžasné.
Naruto mě zastavil a vyzvedl na svůj klín, zatímco mě líbal na rty a hladil po zádech a břiše. Když chtěl, uměl být opravdu něžný a ohleduplný. Stejně jako teď.
Sam jsem jeho penis navedl do svého otvoru a dosedl. Díky lubrikantu jsem si nepotřeboval zvykat moc dlouho a mohl jsem dosedat. V zubech jsem si drtil triko, tak se odhalila moje hruď, kde mě líbal Naruto. Jemně se pohyboval pánví proti mě, ale už jenom jeho doteky mi říkaly, že se drží zpátky.
"Naruto," procedil jsem přes zuby, čímž jsem si upoutal jeho pozornost. Jenom se na mě usmál, chytil za zátylek a hluboce políbil.
"Miluju tě," pošeptal mi do ucha, abych slyšel velmi dobře a neunikla mi ani jedna emoce.
"I já tebe, Naruto," usmál jsem se na něj a přitáhl si ho víc do objetí.
"Sasuke... můžu...?" nedokončil větu, ale já jsem přesně věděl, co myslí. Často jsme si rozuměli beze slov. Jemně jsem přikývl a on mě položil na záda. Klekl si na kolena, zapíral se chodidly, držel mě za boky a zrychlil tempo. Rukou jsem si začal honit. Bylo jedno, kolikrát jsme to dělali, pokaždé bylo naše milování tak úžasné. Na druhé ruce jsem se kousal do prstů, jaký to na mě mělo vliv.
"Ano... ano... Ngh- Naruto... Ano..." vzdychal jsem pořád a pořád dokola.
"Sasuke," nahnul se nade mě a na chvíli ustal v pohybu. "Až budem dospělý, vezmeme se a budem spolu vychovávat čtyři nádherné děti," řekl ambiciózně a políbil mě. Moji odpověď utlumily další vzdychy a steny, protože se Naruto už neudržel a začal do mě přirážet jako divej. Musím říct, že jeho ambice jsou někdy nepředstavitelný...

Komentáře