Tanec lásky 7

Když jsou ty prázdniny :D dámy, byly jste hodné? Kluci, šetřte nás v pondělí trošku :D nevím, jestli se na blog dostanu před Velikonocemi, tak Vám přeju hezké Velikonoce! :)


Nechtěl jsem, aby se Sasuke udělal takhle, proto jsem přestal, což si hned vysloužilo jeho štěněčí pohled. Jen jsem se šibalsky usmál a sundal si trenky. V očích jsem mu viděl touhu po mém penisu, doslova na něm visel očima.
Otočil jsem se zády a vystrčil na něj zadek. Na nočním stolku jsem měl už předem nachystaný lubrikant, který jsem jenom otevřel a jeho obsah nechal stéct přes svůj otvor, kde se toho uchytilo nejvíc, až na můj penis, ze kterého kapal na prostěradlo. Nešetřil jsem jím, zkoušel jsem Sasukeho trpělivost. Vzrušeně jsem se na něj díval přes rameno a různě se prohýbal, abych ho vyprovokoval. A netrvalo dlouho... vzal mi lubrikant z ruky a položil ho mimo můj dosah. Svými šikovnými prsty nabral lubrikant stékající po mém penisu a dvěma prsty mě začal připravovat.

Různě jsem pohyboval rukou, abych si ho připravil co nejlíp, protože bez řádné přípravy bych mu mohl ublížit a to nebyl můj účel.
"Sasuke..." zasténal a prohl se v zádech jako kočka, čímž na mě vystrčil zadek ještě víc. Přímo se mi nabízel, abych ho už ojel a nedělal zbytečnou práci.
Vytáhl jsem prsty a klekl si za něj. Držel jsem ho za prdelku a svou špičku jsem navedl do jeho otvoru. Jen jsem ho dráždil, neprobíral jsem, protože s každým letmým dotekem se stáhl. Bál se, jinak jsem si to vysvětlit nedokázal. Jenomže jeho pohled ukazoval něco jiného. Chtěl to a nemohl se dočkat, až budu v něm.

Vzrušeně jsem sledoval Sasukeho. Byl na vážkách. Úplně jsem mu z tváře četl "Ano, nebo ne?".
"Sasukeeee..." protáhl jsem a zavrtěl boky. V očích se mu zablesklo a sevřel mě pevněji. Hlasitě jsem zasténal a lapal po vzduchu. Zasouval se do mě pomalu, ale to jenom přidalo na pocitu. Nejdřív jsem cítil nepříjemný tlak, ale s každým centimetrem mě přiváděl k šílenství. Čím hlouběji zašel, tím víc jsem měl pocit, že mě propíchne. Trochu jsem to délkou přepískl, byl delší než jsem si myslel a viděl.
Když se konečně zastavil, mohl jsem se uvolnit. Trochu jsem se zavrtěl, abych si uvolnil svaly a on mi tak neublížil.

Rukou jsem si přikryl pusu. Neměl jsem daleko ke slastnému křiku a podle jeho výrazu byl na tom stejně. Položil jsem se na něj a propletl si s ním prsty jedné ruky.
"Naruto..." zavzdychal jsem a zkusil se pohnout.
"Aaahhh-!" zasténal blonďák a pohl se proti mně. Díky lubrikantu to šlo snadno bez jakýchkoli komplikací. Po chvilce jsem viděl, že je zcela uvolněný, tak jsem začal s pohybem. Vysouval jsem se úplně celý a zase celý jsem do něj přirazil jediným pohybem. Nespěchal jsem, v téhle poloze to opravdu nešlo a navíc to bylo příjemné i takhle. V druhé ruce jsem sevřel Narutův penis a třel ho v rytmu přírazů.

Proboha! Já z něj zešílím! Pochybuju, že je tohle jeho poprvé, vždyť je naprosto skvělej! Vždy mi prudce zavadil o prostatu, od které se odvíjely všechny ostatní pocity. Ale pak jsem chtěl víc. Sám jsem z něj vystoupil a přetočil ho pod sebe tak, abych na něj mohl dosednout. Vzrušeně jsem se mu díval do očí a určoval si své tempo a úhel. Jeho ruce mi pomáhaly se nadzvedávat a sám si vynutil polibek. Byl naléhavý z obou stran.
Zrychlil jsem tempo, protože vrchol nebyl daleko a podle jeho hlasitých projevů byl na tom stejně. Prohl jsem se v zádech, postříkal naše břicha a nechal vyplnit sebe jeho spermatem. Vydýchával jsem se z toho pocitu, že bych malém zapomněl na celý svět. Právě mi vybuchl vesmír a svět je oproti němu jen zrnko soli.
"To bylo úžasný," usmál jsem se a políbil ho na klíční kost. Kdybych byl ještě vzrušený, dal bych si další kolo, ale Sasuke vypadal vyčerpaně, nemohl jsem ho zřídit.

"Moje slova," zasmál jsem se a políbil ho na rty. Bylo to takové díky beze slov. Kdekoli se můžete dočíst, že první sex bývá katastrofa, ale já myslím, že tomuhle se dlouho nic nevyrovná.
Nepřestával jsem ho líbat, protože se mi líbily ty jeho rty a dodávalo mi to pocit lásky, který mi byl odepřen vlastní rodinou. Kdyby se dozvěděli, že jsem se právě vyspal s klukem, asi by mě zabili. Jednak kvůli "nemoci-která-mě-může-zabít" a kvůli orientaci. Tak nějak čekám, že už mě nikdy nebudou chtít vidět a melo by mi ti být jedno, ale není. Pořád to jsou mí rodiče a navždy k nim budu mít nějaké citové pouto. Ale za to všechno mi tento blonďák stojí. Najednou chci strávit zbytek života jen s ním, i kdybych se měl vzdát celého světa, jen když se mnou zůstane. Nikdy bych si nepřiznal, že k někomu něco cítím, protože tento cit jenom oslabuje a sráží na kolena, ale nemůžu si pomoct. Zamiloval jsem se do něj a už to nejde vzít zpět. Díkybohu...

Od toho odpoledne už věci nebyly jako dřív. Nevím, kde se co pohnulo, ale trávili jsme spolu daleko víc času. Dalo by se říct, že jsme se pomalu nastěhovávali k tomu druhému, jednou jsem šel já k nim, podruhé on k nám. Jelikož teta se strejdou byli doma minimálně kvůli práci, nejčastěji jsme se scházeli u nás doma. Nemyslete si, že to bylo jen o sexu, ale oba se cítíme líp, když doma nikdo není a my se můžeme sbližovat.

Jako každý páteční večer na mě čekal, někdy se na mě i díval, jak tančím. On byl moje motivace dát do tance všechny emoce a prožít to. Tančil jsem pro něj, to jsem poznal už když mě viděl poprvé.
"Naruto, počkej," zastavila mě trenérka, zrovna když jsem byl na odchodu. "Tady máš informace k tomu mistrovství." Podala mi papír. Oči mi hned střelily k cenám. Letadlo, bus, hotel, startovné... přivedu tetu se strejdou na mizinu. "Vím, že je to hodně, ale budu se snažit získat peníze ze sponzorů," řekla ne moc nadšeným tónem. Moc dobře jsme znali ty slušně oblečené lidi z radnice. Odmítají nám přispět jediným jenem, ale pak se vychvalují, že mají mistry světa. Kolikrát se to stalo, ale tentokrát se to konalo ve Frankfurtu v Německu, ne Americe, která je pochopitelně blíž k Japonsku, a pochybuju, že nám dají alespoň na ubytování.
Můj malý primitivní mozeček už šrotoval, kde tolik peněz vezmu. Teta se strejdou vydělávají tolik, co stojí dvě letenky, ale kde vezmu ten zbytek? Musím si najít brigádu, nebo si od někoho půjčit. Ale nejdřív bych měl počkat, jestli nám dají něco z radnice...

Komentáře