Tanec lásky 6

Lidičky! Buďte na mě pyšní, našla jsem totiž ShIzayu a hned jsem se do něj chytla, jen mi utíká pointa, protože jsem napsala sotva stránku a kousek a navíc před rokem, možná víc, a až teď jsem to vyhrabala :D začala bych ho přidávat někdy příští týden, uvidíme..



Jak mi to oznámil, zamrzl jsem na místě a polkl. Je si tím opravdu jistý? Protože jestli ano, tak se nemůžu dočkat.
Rozběhl jsem se za ním a tvářil se, že se nic nezměnilo, ale musím přiznat, že jsem se jen tak tak držel, abych ho nepomiloval hned teď. On se krčil mezi rameny a byl úplně červený ve tváři. Nedokázal jsem se vžít do jeho situace, tak jsem si nebyl jistý, jestli mám nahodit konverzaci. A vlastně mi to takhle vyhovuje a vsadil bych se, že i jemu.
Odemkl dveře od jeho bytu a oba jsme zapadli dovnitř. Tašky nám sjely po ramenech a s hlasitou ránou dopadly na zem. Přitiskl jsem ho ke stěně a začal ho dravě líbat. Možná, že na to jdu trochu rychle, ale pravda byla taková, že jsem nemohl čekat.
Ve svých vlasech jsem ucítil jeho prsty. Hladily mě a hrály si s mým černým účesem. Pak mě nepříjemně zatahaly, že jsem musel zaklonit hlavu. Hned se mi Naruto přisál na krk a jemně ho kousal. To je tak nefér! Já měl být ten nahoře! No, ale nemůžu říct, že se mi to nelíbilo. Vycházel jsem mu vstříc a ani si neuvědomil jeho ruky na mém rozkroku.

Sakra, doufal jsem, že nám udělám nějaký hezký odpoledne a večer na to vlítnem, ale když on je tak neodolatelnej! Teď už jsou všechny mé plány v trapu, prostě to nějak půjde. Už teď je mi jasný, že jsme se vydali správnou cestou.
Ale po doteku Sasukeho přirození jsem znejistěl. Už je vzrušený a navíc tak velký... asi to bude bolet a čtení článků o análním sexu bylo zbytečný. Bolesti se nevyhnu i kdybych se modlil celý život.
Na jeho krku nebylo jediné neoznačené místečko, navíc mi připadalo, že mu několik hodin jenom okousávám bledý krkček. Povolil jsem stisk pravé ruky, abych mu jí mohl zatlačit na zátylek a strčit mu jazyk do pusy. Vzdychl jsem, jakmile se mě dotkl na holém břichu. Měl studené ruce, proto jsem se taky ošil. Nebo to bylo i něčím jiným?

Nepřestával mě líbat, tentokrát jsem přebral iniciativu já. Prudce jsem přirazil proti jeho ruce, která stále svírala mýho ptáka přes rifle. Chtěl jsem mnohem víc než doteky. Odstrčil jsem jeho ruku a krouživými pohyby se snažil uspokojit nás oba. Už mě celý bolel, jak ho látka svírala a podle Narutových častých syknutích na tom nebyl o nic líp než já.
Bez jakéhokoli upozornění se vydal do svého pokoje. Nejdřív jsem se lekl, že jsem mu nějak ublížil, proto utíká, pak jsem ale zjistil, že mě drží za ruku, takže jsem byl nucený jít s ním. Normálně se mi hnusí vnucené věci, teď jsem se ale rád podřídil.

Zavřel jsem dveře a shodil ho na postel. Chtěl se alespoň posadit, to už jsem mu sedl na nohy a za vášnivého líbání ho donutil znovu si lehnout. Seděl jsem na něm obkročmo, takže jsem pohyboval pánví, ale cítil jsem, že v téhle kategorii jsem na maximu, proto je potřeba posunout se výš.
Přestal jsem se věnovat jeho rtům a zadíval jsem se mu do očí. Když se červená, je tak sladkej! Místo rozplývání jsem ale hledal důvěru, o kterou se můžu opřít a díky ní pokračovat dál. Usmál se na mě a rukama mi stahoval triko. Vyhrnul mi ho jen pod bradu a rukama přejížděl po mých břišácích. Stále měl studené ruce, ale tentokrát mě to vzrušovalo.

Obě ruce jsem přesunul na jeho zadek, přičemž jsem natiskl jeho přirození víc na své, že jsme oba zavzdychali, ale jen na krátkou chvíli. Riflovina už byla opravdu nepříjemně napnutá, bylo potřeba se jí zbavit.
Konečky prstů jsem zajel za lem Narutových kalhot v úmyslu mu promasírovat zadek, ale zabránil mi v tom jeho opasek. Na nic jsem nečekal a rychle ho rozepínal. Skoro u konce mi v tom zabránil Naruto. Možná, že jsem na to šel až příliš rychle a teď má strach, že si chci jen užít.

Vlastně ani nevím, co mě to popadlo. Vzápětí jsem mu držel ruku, abych mu zabránil v další činnosti a chvěl se. Měl jsem strach? Nevím, nevyznal jsem se v sobě. Chci to tak moc! Ale... styděl jsem se. Tohle je něco úplně jiného než tanec. Musím ale přiznat, že adrenalin to má stejný.
"To je v pořádku," pohladil mě po tváři a přivlastnil si moje rty na krátkou chvíli.
"Nejsem si tak jistý, jak jsem byl," přiznal jsem s úsměvem, ale nevěšel jsem hlavu. Je to moje poprvé, musím to překonat, pak už to půjde samo.
"Chceš to nechat na jindy?" zeptal se mě něžně. Nezlobil se, ani si nemyslel, že je otravný pořád nebýt připravený. Staral se spíš o moje pocity než svoje.
"V žádném případě," zamračil jsem se trochu. Připravoval jsem se na tohle docela dlouhou dobu na to, abych to teď odvolal.

Líbil se mi jeho přístup. Nerad bere své slovo zpět, proto je momentálně tak sebevědomý. Jedním vrzem si sundal mikinu i triko. Při tom pohledu jsem se přestal kontrolovat a převalil se nad něj. Zase jsme se dostali do rychlovlaku, který se z mé strany nedal zastavit. Vyslíkl jsem si horní polovinu oblečení, mezitím co on si sundal kalhoty a vrhl se na moje, které taky skončily na zemi. Zalapal po vzduchu, když viděl mé přirození vztyčené na počest tohoto okamžiku. Špička mi trenky napínala, div mi nepraskly. O jeho délce se taky nedalo říct, že je malá, jen o krapet menší než moje. Zvědavost mi nedala a rukou jsem po něm přejížděl. Totéž zopakoval Naruto a fascinovaně si ho prohlížel. Lem trenek mi stáhl pod varlata, takže se mi zařezávaly do kůže, ale ta bolest mi působila nádhernou slast. Jeho ruce mě zpracovávaly a jazyk zaneprázdňoval můj. Nedokázal jsem to vydržet, příliš to bolelo, tak jsem pánvi přirážel proti jeho ruce. Čelo jsem si opřel o jeho rameno a snažil se pobrat trochu kyslíku.

Komentáře