Tanec lásky 5

Nyaaaaa, jsem psala včera v noci a dokonce po sobě četla! Tak tu máte další dvě stránky Tance lásky :33 muhahahaha a už vymýšlím zápletku, která se vám nebude líbit :D



Ještě se na něm leskly krůpěje potu. Nějak se mi to nezdálo, tak jsem mu dlaní zkontroloval teplotu. Při tom jsme se ale oba zasekli. Především já, protože jsem to udělal úplně přirozeně.
"Naruto," oslovil mě a přiblížil se ke mně. Všechno se to sehrálo tak rychle, ani jsem nezaregistroval, kdy mi položil ruku na stehno. Jediné, co jsem v tu chvíli vnímal, byly jeho rty. Ještě nikdy jsem se nelíbal, pro mě to byl úplně nový požitek.
Nechal jsem se jím vést, moje pohyby nebyly tak dokonalé, jako jeho. Hned jsem nevěděl, co dělat. Můžu ho obejmout? A co jazyk? Jak jím mám pohybovat? Nakonec mi nezbylo nic jiného, než ho zkusit napodobit. Líbal mě s něhou a vášní. Nikdy bych si nepomyslel, že mezi námi může vzniknout přátelství, a už vůbec ne láska. Počkat... znamená to, že ke mně něco cítí?
Chytil mě za zátylek, aby polibek prohloubil, pak sjel rukou na můj hrudník, ale jakmile se dotkl mého krku, reflexně jsem ho odstrčil. Byl jsem na krku příliš lechtivý, ale momentálně mi to vtipné nepřipadlo, spíš jsem se vylekal. S rukou na jeho hrudníku a zrychleným dechem i tepem jsem se mu díval do nechápavých očí.
Nevím proč, ale začal jsem se smát a byl jsem rád, když se připojil i on, i když vůbec nechápal, o co jde. Prostě jsme seděli naproti sobě a smáli se.
"Promiň, jsem lechtivej na krku," vysvětlil jsem a setřel si slzy od smíchu.
Hned mu to došlo a nevěřícně na mě vykulil oči. Nejspíš neznal nikoho, kdo by byl lechtivý na krku.
"Páni," řekl po chvíli, když jsem se uklidnil. "To je poprvé, co jsem se líbal s klukem," přiznal se.
"Jo, pro mě taky. Vlastně... Úplně první polibek," uchechtl jsem se, což si vyžádalo Sasukeho další vyjevený výraz.
"Děláš si srandu?" pozvedl obočí.
"Já vím, je to trochu trapný," přejel jsem si dlaní po zátylku a začervenal se.
"Vlastně... ani ne," usmál se mile.

Ani nevím, proč mě to tak překvapilo. Já taky neměl kdovíkolik známostí a tohle nebyl můj první polibek.
"Takže..." začal stydlivě. "Jsme... jako... spolu?" zvedl obočí a svými prsty zkoumal ty moje. První pusa a hned spolu chodíme, jo? Bereš to trochu hopem, hochu, ale na druhou stranu jsem nemohl nesouhlasit. Přitahoval mě víc, než postel brzo ráno.
"Naruto," semkl jsem rty k sobě. Nevěděl jsem, co odpovědět, protože to bylo trapný a přece jenom trochu rychle. Navíc - co na to řeknou mí rodiče? "to záleží na tobě. Nechci, abys měl kvůli mně nepříjemnosti." Rukou jsem mu zastrčil vlasy za ucho.
"Jaký? Šikanu? To už je za mnou, neboj," zasmál se zvonivě. Opravdu si z toho nedělal vrásky, ale já ano. Dokážou mu znepříjemnit život.

Vypadal, že toho litoval. Ve tváři měl takový divný výraz, jako by se bál.
"Sasuke," usmál jsem se a opřel si čelo o jeho. "Je mi jedno, co si myslí ostatní, chci to s tebou zkusit." Políbil jsem ho a objal. Pořád vypadal nervózně a mírně se třásl. Udivilo mě, že najednou ukazuje svou slabší stránku, kterou celou tu dobu skrýval pod vysokým egem.

Uběhl týden a my se sbližovali víc a víc. Ve škole jsme se k sobě neměli jinak, než přátelsky, což překvapilo snad všechny, kteří nás znají. V soukromí jsme si užívali přítomnost toho druhého a popravdě řečeno mi přijde, že jsme oba nedočkaví to... no... spolu dělat... Naznačuje mi, že by chtěl víc dotyků stejně jako já, ale zřejmě na to nejsme připraveni. Nevím jak on, ale já ještě s nikým nespal. Vůbec netuším, co bych měl dělat nebo jak se chovat. Mám z toho trému, kdykoli jsme sami, polije mě panika a já znervózním ještě víc. Samozřejmě, že to Sasuke pokaždé vycítil, ale neptal se, jen se usmál, políbil mě na čelo a v objetí jsme společně leželi.
Ale dnes! Dneska to nenechám jen tak! Řádně se připravím a strávíme spolu tu nejkrásnější první noc!

Zmáčkl jsem zvonek od Narutova bytu. Myslím, že jsem přišel brzy, ale nevadí, alespoň to budeme mít rychle hotové. Už zbývá jen koupelna, tam stačí jen bílá barva. Začali jsme minulý víkend, ale nestihli jsme to a přes týden jsme měli hodně testů a domácích úkolů, takže jsme malovali minimálně.
Mimoto... taky jsme to přerušovali, protože jsme si chtěli udělat chvíli pro sebe a ne vždy jsme byli sami, Itachi samozřejmě nemohl chybět, mizera... Když už jsme u toho... Připadá mi, že Naruto chce zajít dál. Vždycky mu to vidím na očích, ale je takový nejistý a trochu i vyplašený z toho, co bude následovat. Pochybuju, že už s někým spal, vždyť se ještě ani nelíbal. Ale musím říct, že čím víc jsme spolu, tím víc po sexu touží. Možná si myslí, že si o něm myslím, že je jen nechutný nadrženec, ale to není pravda. Chci to úplně stejně jako on, jsem zastánce toho, že vztah bez sexu není vztah.
Ehm... ne, taky jsem ještě s nikým nespal, ale neměl jsem k tomu daleko. Bohužel se mi nelíbily holky a kluků moc na výběr moc nebylo. Přesto se jeden našel. Chodili jsme spolu, ale já k němu nic necítil, ani on ke mně, jenom si chtěl ujasnit svou orientaci. Sám o sobě tvrdím, že jsem hezkej a on se zamiloval do mého vzhledu. Když mělo přijít na sex, stáhl se s tím, že tohle nechce a musíme se rozejít. Dva dny na to jsem ho viděl líbat se s holkou. Ne, nebyl jsem raněný, byl jsem rád, že má v sobě jasno.
Ale s Narutem je to jiné. On po tom dychtí, jen neví, do čeho jde. Ne, že bych to já věděl, jenomže já se to nebojím zjistit, on se tomu trochu brání.

"Hej, Sasuke!" zavolal jsem na něj, když jsme vycházeli ze školy. Byl se svými kámoši u brány, se kterými se rozloučil, když mě uviděl.
"Ahoj," pozdravil mě a přemáhal se, aby mi nevěnoval polibek. Už ale jeho něžný výraz naznačoval, že nejsme jen přátelé.
"Ahoj," pozdravil jsem ho nazpátek. "Chtěl jsem se tě na něco zeptat," začal jsem a snažil se uklidnit své rychle tlukoucí srdce. Ve tvářích jsem přímo hořel.
"Poslouchám," povytáhl zaujatě obočí. Přitáhl jsem si ho za límec a přiblížil se k jeho uchu.
"Jsem připravený na naši první noc," pošeptal jsem narovinu a bez jediného pohledu na něj jsem šel napřed. Nejraději bych se propadl do země, jak trapně mi bylo. Chvíli na to jsem za sebou uslyšel kroky, jak za mnou běží Sasuke.

Komentáře