Pozastavení blogu na dobu neurčitou

Lidičky, opravdu se omlouvám, že musím pozastavit blog. Ne, neruším ho, nemám v plánu skončit se psaním, jen je toho na mě opravdu hodně a nic mě nebaví. Nevím, kdy se vrátím, možná do dvou týdnů, možná do měsíce. Fakt nevím.


1 - Dva týdny jde chyběla ve škole, to už víte. Mám toho opravdu hodně a přes prázdniny se učí věnovat hlavně učení.

2 - Zase se to týká školy, především neustálé šikany ze stran pár spolužáků (nešikanují přímo mě, ale lid, kteří si to vůbec nezaslouží).

3 - Mám taky menší problém se vztahem. Ano, začala jsem chodit s klukem, ale je to takové makové a já tomu zrovna nepomáhám.

4 - V pondělí 8. 2. je druhé výročí smrti někoho mně blízkého, kdo umřel. Neřeknu, o koho přesně se jedná, jen prozradím věk, ve kterém umřel. 16.

5 - Věci, které jste určitě nevěděli... Už dlouhou dobu jsem závislá na sebepoškozování, anorexii a kodeinu. Až teď jsem se to rozhodla řešit. Ubližovala jsem si, protože mi to pomáhalo od psychického napětí. Nejím, protože chci být hezká (65 kg, 163 cm - vypočítejte si BMI, nebo jak se tomu nadává). A kodein... Tím jsem se jednou předávkovala, protože jsem e pokusila zabít a zůstalo mi to. A teď mi chybí. Ani nevíte jak...
Přestala jsem s tím asi před dvěma týdny a je to čím dál tím horší. Jsem daleko unavenější, náladovější a tak.

6 - Nechtěla jsem nikdy být ta, která bude o komentáře škemrat, ale vidím, že můj blog za den navštěvuje kolem třiceti lidí, jeden článek si přečte dvacet lidí a neokomentuje to. Pokud máte zájem o povídky, ráda bych, abyste napsali komentář. Jakýkoliv (hlavně ať je inteligentní a nikoho neurazí). Máte zájem o moje povídky? Dejte to najevo. Pokud ne, to proč to čtete? Myslím, že mám přednastavené povídky do příštího čtvrtka (15. 2.), pak už je mám jenom v mobilu. Tak vás prosím, chci vědět, jestli vás to baví, chci vědět, co zlepšit a tak. Opravdu mi to pomůže a zlepší náladu, takže budete mít povídky i rychleji.

Opravdu mě mrzí, že musím pozastavit blog, ale pokud nechci skončit v psychině, musím se přes to všechno přenést.
Děkuji za pochopení, případné dotazy na emailu a FB, nebo tady v komentářích. Na asku neodpovídám.
Vaše utrápená Mei.
PS: Miluju vás! ❤

Komentáře