Další kec

Lidičky!
Tak je to tady - jsem nemocná (zase a mám z toho opravdu radost -.-).


Na začátek bych chtěla říct, že přemýšlím o zrušení povídek na přání. Dopíšu povídky, které už jsou objednané, pak už ale budu psát jen ty vlastní, protože nestíhám.
Taky přemýšlím nad novým designem, který tak nějak ne a ne vzniknout. Chtěla bych něco z Durarary, ale zatím jsem nenašla nic, co by se mi líbilo :'D
Ruším povídku Just be friends. Tanec lásky je jakžtakž dobrý, ale Just be friends je opravdu o ničem. Je to jenom myšlenka, kterou jsem hodila do kapitolové povídky, i když jsem něměla ai promyšlené, o čem bude. Omlouvám se za to, ale raději to ukončím hned, než mi napíšete vy, že je to o ničem.
Ano, mám rozepsané KakaNaru a teď mám takové období, kdy je těžké hnout se z místa. Zjistila jsem, že už nezvládám pár věcí ve svém životě, je toho na mě moc a proto něco vypustím. Jenomže teď je těžké rozhodnout, co.
Prolhaná láska bude pokračovat každý čtvrtek ve 14:00, jak jste zvyklí a chtěla bych se zaměřit na tuto povídku společně s KakaNaru (bude to delší jednorázovka).
Objednané ItaDei nemám ani promyšlené, vůbec nevím, o čem psát :'D doufám, že mě časem něco napadne...
Mám rozepsaného ShIzayu! Chtělo to konečně změnu, uznejte sami. Už se mi pletli povídky Prolhaná láska a Na lásku se nazpomíná, proto jsem se rozhodla, že si od Naruta (celého anime) odpočinu a napíšu tak nějak... ehm... depresivního (?) ShIzayu :D Ano, máte se na co těšit, protože jsem většinu psala na PC, takže není taková uspěchaná a přijde i hezká (zvlášť ve chvíli, kdy se poprvé políbí :33).
Moc se omlouvám za nepříjemnosti, vím, že vás tímto jenom odrazuju od čtení mých povídek, ale chci abyste věděli, co se se mnou tak nějak děje :D

Komentáře