Co všechno se může stát, když se zkouříte...

Áno, áno, překonala jsem se. :333

Pár: Itachi x Naruto x Sasuke
Čeká vás: yaoi! ❤💙💚💛💜💓💔💕💖💗💘💝💞💟
Omezení: 18+ (!!!)



Už dobrých pár minut sleduju, jak se ti dva hádají. Znám je už od dětství a nikdy jsem je neviděl se takhle hádat. Sasuke byl výbušný, co se týkalo ohledně jeho věcí, ale teď už nebyl v klidu ani Itachi. Ale já je jen sledoval, všechno mi momentálně bylo u prdele. Takhle zkouřenej jsem nikdy nebyl a není to tím, že jsem zkouřenej nikdy nebyl.
"Já ho poznal dřív, tím pádem mám větší právo!"
"No to teda ne! Já jsem stejně starý jako on! Ty jsi starý až moc!"
Křičeli po sobě jeden přes druhého a já jen čuměl do stropu a poslouchal je.
"Kluci, kluci..." snažil jsem se je uklidit. Každý seděl na opačné straně mého odhaleného těla. Nevím, jak k tomuto došlo, bylo mi to u prdele. Hlavně, že jsem vypadal šťastně. Vlastně jsem se taky šťastný cítil. Vím jen, že mě začali líbat, vyhrnuli mi triko a teď se přou o to, kdo má na mě větší právo.
Oba ztichli a upřeli na mě své oči. Taky nebyli zrovna... heh, nevím, jak se řekne střízlivý... no prostě nezkouření.
Opatrně jsem se opřel o lokty, pak jsem se posadil úplně. "Já vás oba miluju a nechci, abyste se takhle hádali," řekl jsem opile. Každého jsem pohladil po tváři a pak na stejné místo umístil i rty. "Teď si podejte ruku na usmířenou," jak jsem řekl, tak udělali, "a na usmířenou se taky polibte," usmál jsem se na ně a trochu se vzdálil, abych lépe viděl.
Nic neříkali. Už žádné hádky, jak bych mohl čekat. První krok udělal Itachi, který rovnou zajel jazykem Sasukemu do pusy. Ten mu polibek opětoval, dokonce si ho chytil za zátylek, aby mu jazyk mohl narvat hluboko do krku.
To byl pohled. Začalo mě to vzrušovat, že jsem si několikrát přejel po rozkroku, který se stále ukrýval pod oblečením.
Ti dva se stále líbali. Vlastně jsem si ani nevšiml, kdy si vyslíkli trika. Že by to bylo už předtím? Oba měli tak krásně vypracovaný těla... Ach, to je hřích. Ale tak krásný hřích...
Když přestali plenit ústa toho druhého, podívali se na mě. Popravdě jsem byl i trochu v rozpacích, u kterého mám začít, abych neurazil toho druhého.
Kluci to ale vyřešili za mě. Zatlačili mi na hruď, takže jsem si znovu lehl na záda, a taky mě zbavili trika. Každý se přisál na jednu bradavku a opečovávali mě. Nesnažil jsem.se nijak tlumit. V domě bydleli spolu, sami, takže nás nemohli slyšet ani sousedi.
Sasuke se odpojil jako první, aby mě mohl začít líbat. Nevěděl jsem, jak to dělal, ale byl skvělej, zatímco já ne moc zkušenej. Neříkám, že jsem se nikdy nelíbal, ale tohle bylo něco jiného.
Prostě jsem mu strčil jazyk do pusy a nějak s ním pohyboval.
Itachi se mezitím přesunul z mojí bradavky na tu Sasukeho, který mi začal sténat do polibku. Nechtěl jsem ho v tom nechat, proto jsem rukou zaútočil na Itachiho rozkrok a pořádně ho potrápil. Takový nádherný a slastný řetězec - když jsem nečekaně zmáčkl Itachiho kamaráda, nechtěně zkousl Sasukeho bradavku a ten zasténal do mojí pusy. Opravdu se mi to líbilo. Takhle jsem mohl trápit oba dva.
Itachi se mi podíval do očí a ušklíbl se. Jeho nenechavé prsty mu zabloudily pod lem mých kalhot, které jsem pár sekund na to nechal ležet na zemi. Sasuke si všiml jeho práce, proto mě přestal líbat a vyslékl se do naha. Jeho chlouba upoutala moji pozornost, tak jsem mu ji začal zpracovávat jazykem. Svůj zadek jsem měl úmyslně namířený k Itachimu, který mě chytil za boky a otvíral se o mě. Stále měl na sobě tepláky, to mě trochu dráždilo, ale nestěžoval jsem si.
Zrychlil jsem pohyby hlavou, abych Sasukeho udělal co nejrychleji, ale v tom mi moji práci překazil Itachi, když mě přetočil na záda. Zprvu jsem se lekl, ale pak jsem podlehl.
Sundal si zbytky oblečení a odhalil tak jeho ptáka. Bože... Při představě, že bych TOHLE měl mít v prdeli mě děsila a vzrušovala zároveň. Byl delší, než Sasukeho, ale ani o tom se nedalo říct, že je malý.
Sakra... Všiml jsem si, že jsem jako jediný ještě v trenkách. Byly sice volné, takže moje péro netrpělo, ale i přesto jsem se bál je sundat. Uvědomil jsem si, že jsem proti nim nula, co se délky týče.
Itachi pokynul Sasukemu, aby k němu přišel. Pak si ho postavil na všechny čtyři a pohladil ho po zadku. Ke mně byli oba bokem, takže jsem měl na oba dobrý pohled. Itachi se sklonil k Sasukeho otvoru a začal do něj pronikat jazykem. Jestli se mi budou nadále předvádět, asi se neudržím a ojedu je oba.
Nečekal jsem a rozhodl se Itachimu trochu pomoct. Lehl jsem si pod Sasuke a začal mu znovu kouřit a on mně. Itachiho a moje péče zapříčinily, že se mi udělal do pusy. Toho hned využil Itachi a hluboce mě políbil. Cítil jsem, jak si jazykem nabírá tekutinu do svých úst a polyká.
"Chutnáš skvěle, bráško," pochválil Itachi a plácl ho přes zadek. Itachi si už nějakou dobu honil, ale velmi pomalu. Připravoval se na svůj vpád, jen doufám, že do mě...
Sasuke se už posadil a ještě mě políbil. Jak jsem viděl, už znovu byl vzrušený a honil si jako jeho bratr.
"Naruto," oslovil mě starší Uchiha. Asi jsem věděl, na co myslí. Protože klečel, znovu jsem na něj vystrčil zadek. Cítil jsem, jak jeho péro mizí v mé prdeli, a moje horké slzy, které mi Sasuke slíbával. Byl opravdu velký, měl jsem pocit, že se dotýká všech mých orgánů v těle.
Sasuke se napresoval pode mě a já zmizel v něm. On byl ale čelem k nám oběma, to bych já nedokázal. Rukou jsem se staral o jeho ptáka, zatímco on se přese mě líbal s Itachim. Čekali jsme, dokud si Sasuke a já nezvykneme na nový pocit, pak jsme se dali s Itachi do pohybu. Nemohli jsme tak rychle, jak jsme chtěli, protože bylo opravdu těžké udržet rytmus. Já se udělal s posledními přírazů do Sasukeho. Vlastně to byla předtím jeho práce, proto jsem byl tak rychle. Teď už stačilo uspokojit ty dva.
Itachi ze mě vystoupil. Musel jsem si lehnout zády na něj a znovu do mě vstoupil. Tentokrát se do mě zasouval i Sasuke. Mohl jsem se zbláznit bolestí a slastí. Oba začali okamžitě přirážet. Šlo jim to dohromady líp, než mně a Itachimu, zvlášť, když jsem se úplně uvolnil. Jim nezáleželo, jak mě šuká ten druhý, prostě si každý jel svoje tempo. Ucítil jsem v sobě horko, ani jsem nemusel hádat, kdo mě naplnil, podle výkřiku to byl jednoznačně Itachi.
"Už zbýváš jenom ty, bráško," ušklíbl se a políbil svého mladšího bratra. Oba ze mě vystoupili, Itachi si klekl za Sasukeho. Já jsem nedělal nic, kromě toho, že jsem se trochu posunul nahoru. On mě tak začal kouřit a Itachi ho šukal. Nešetřil ho jako mě. Možná proto, že jsou bratři a já jejich kamarád. No... tomuhle se kamarádství nedá říkat, ale... i tak se mi to líbí. Doufám, že se po tomhle náš vztah nijak nezmění.
Sasuke mě začal trápit zubama, protože ho Itachi tak pečlivě šukal. Ach, ano, Sasuke, já vím, jak je Itachi velký...
Starší Uchiha poznal na mých stenech, že mě Sasuke trápí, proto ho pořádně kleslo přes zadek. "Buď na něj hodný!" pokáral ho. Nebral na něj ohledy, to já bych mu začal alespoň honit, ale Itachi ho nechal se trápit. Zřejmě úmyslně, protože Sasukemu z té nadrženosti unikaly kapičky spermatu na prostěradlo. Bylo vidět na jeho výrazu, že si ani sám nechce ulevit, takhle mu to vyhovuje. Místo toho mi prsty opečovával můj otvor. Byl jsem roztažený od Itachiho, takže do mě zasunul čtyři prsty. Dráždil hlavně moji uzlinu, takže jsem zažíval tak nádhernou slast... Usmíval jsem se a nechal ho, ať si se mnou dělá, co se mu zlíbí.
Itachi se nakonec slitoval a začal mu honit. To bylo ale jen varování, že se blíží vrcholu. Nevím, kdo z nich se udělal první, ale já jsem následoval hned za Sasukem. Ten se svalil na mě a Itachi vedle nás. Prostě jsem Sasukeho ze sebe přenesl na Itachiho, byl totiž moc těžký. Přitulil jsem se k nim a usnul.

Rano jsem se probudil v posteli sám, ale nebylo pochyb, že se včerejší noc opravdu stala. Cítil jsem se ulepený od potu, proto jsem se hned rozhodl pro sprchu, po ní jsem sešel schody a zamířil si to do kuchyně, odkud jsem cítil snídani. Itachi vařil a Sasuke mu pomáhal.
"Dobré ráno, prdelko," ušklíbl se na mě Sasuke a jako přivítání mě políbil. To oslovení jsem přeskočil, alespoň se mezi námi nic nezměnilo.
"Jak ses vyspal?" optal se mě Itachi a i on mi věnoval polibek.
"S vámi skvěle," pozvedl jsem obočí. Byl jsem celkem překvapený, že mají stále úchylnou náladu. Ale včera mi stačilo!

Komentáře