Vánoční dárek

Juuuj, SasuNaru jednorázovek je tu nejvíce :D

Pár: Sasuke x Naruto
Čeká vas: hard yaoi
Autor: Mei
Omezení: 18+
Typ: jednorázovka



Pamatuju si na své první Vánoce s ním. Byli jsme spolu sotva rok, to se taky projevovalo na našem stydlivém chování. Sice jsem dostal jen papuče se srdíčky, ale o to mi to udělalo větší radost, že to bylo z lásky.
A teď tu před sebou držím krabici a přemýšlím, jestli i tohle je z lásky. Nevěřícně jsem se podíval svému příteli do očí, ten se jen smál s narudlými tvářemi.
"Máš radost?" zeptal se o něco klidněji, ale úsměv ani ruměnce ve tvářích mu nezmizeli.
"Obrovskou," řekl jsem ironicky s podtónem chtíče. Už jen z pomyšlení, co všechno by se s takovým dárkem dalo dělat, jsem byl nadržený.
Naklonil jsem se přes krabici se sexuálními hrač-... ehm... pomůckami a dravě ho políbil na krku. Nezapomněl jsem si ho označkovat i zubama, ale dával jsem si pozor, abych mu neublížil.
Sotva a jsem se dostal za lem jeho trika, rukama mi zatlačil na ramena a já byl donucený se odtáhnout. Trochu naštvaně a nechápavě jsem se mu zadíval do očí. Měl v nich stejný chtíč, jako mám já, tak proč to přerušil?
Důvod jsem pochopil hned po tom, co se zvedl, přešelk posteli, postavil se na ni a do rytmu neexistující hudby začal tancovat a sem tam se obnažil. Především tohle jsem na něm miloval. Vím, že bych měl žárlit, protože mě jakožto striptér prakticky podvádí s několika dalšími muži, ale já to bral práce jako práce. Ale dřív tomu tak nebylo, to jsem utrácel peníze za jeho soukromé služby, jen abych ho měl na očích.
"Slíbil jsem ti soukromý tanec, že?" Ach ano, slíbil mi ho ve chvíli, kdy jsme se kvůli jeho práci pohádali a já chtěl jen tanec, nedokázal jsem se přenést přes fakt, že by ukazoval své dokonalé tělo někomu cizímu. Se slovy: "Pak ti zatančím, teď mám praci." odešel do svého pokoje někoho uspokojovat. Byl jsem tak rozčilený, že jsem se na něj vykašlal.
Upřímně jsem si myslel, že na to už dávno zapomněl. A teď tu stojí přede mnou už bez trika a věnuje se jen mně. On je můj vánoční dárek.
Otočil se zády a za pohybu nahoru a dolů různě kroutil zadkem. Jeho tepláky byly pod stejným tlakem jako ty moje. Když si rukou přejel po rozkroku až mezi půlky co to šlo, nedokázal jsem se ovládat, stáhl jsem si kalhoty do půlky stehen a začal se třít. Tak moc jsem ho chtěl jebat, ale zároveň i dívat se na jeho tanec. Pro něj to taky nebylo lehké, čekal totiž na mě, až se na něj vrhnu. Mezitím co já si ulevoval, on trpěl bolestí.
"No tak, Sasuke," zavrtěl zadkem, dokonce si prsty strčil za lem, "víš, jak jsem zlobil, zasloužím si potrestat..." Nasadil výraz neviňátka, ale já se jen ušklíbl.
"Nedopřeju ti uvolnění," přešel jsem k němu a pomazlil se s jeho zadnicí i rozkrokem. "Zatím," pošeptal jsem mu do ucha a rukama zajel pod kalhoty, čímž jsem je také stáhl k jeho kolenům. Palci jsem si ho pěkně roztáhl a věřím tomu, že ho to i pálilo, ale nestěžoval si, jen sykl. Měl jsem dokonalý pohled na jeho dírku a jak jsem si všiml, už se musel připravit na tento večer. Věděl, jak budu reagovat, jsem prostě úchylný nadržený prase.
Jazykem jsem do něj pronikl a trochu ho potrápil. Moc dobře jsem věděl, že on to rád hluboko a tvrdě, ale na to můj jazyk nestačil, to musí chvíli počkat.
"Sasukeeee," protáhl a zahoupal se v bocích. Usoudil jsem, že pro jednou bych mu mohl vyhovět, ale nebude to o nic lepší.
Vytáhl jsem z krabice pouta, kterými jsme ho připoutal k čelu postele, a pásku na zakrytí očí. Tím byl více citlivější, ale i nedočkavější a trochu i vystrašený z neznámého. Pořádně jsem si prohlédl další věcičky a přemýšlel, jak je využít. Na chvíli jsem odběhl do kuchyně pro lepicí pasku, se kterou jsem připevnil vibrační vajíčko k jeho penisu těsně pod špičku. Zatínal svaly v těle, vrtěl se a sténal. Líbilo se mi mít nad ním takovou kontrolu.
Po vajíčku se na řadu dostaly anální korále. Na tyhle Vánoce bude ještě dlouho vzpomínat. Potřel jsem korále lubrikantem a vnikal do něj. Svou velikostí mu nemohly ublížit, ale ta délka ano, pokud bych zajel příliš hluboko. Přestal jsem, až když jsem uslyšel slastný výkřik - důkaz, že jsem se úspěšně dostal až k prostatě. Začal jsem jimi pohybovat a podle jeho projevů soudím, že si to nechal líbit. Pohyby rukou jsem jen zrychloval a začalpečovat o jeho bradavky, dokud nebyly celé narudlé, jak jsem je dráždil zubama, a Naruto nestíhal nabírat kyslík, proto jsem hned vyhnal myšlenku na líbání.
Vytáhl jsem korále a rychle svlékl sebe i jeho, aby mi oblečení nezavazelo. Vajíčko jsem nechal na svém místě, jen jsem ho chytil pod koleny, které jsem přimáčkl k matraci a hrubě do něj vnikl.
"Aaach! Sas- ngh...!" Rajská hudba pro mé uši.
"Popros," řekl jsem přísně a zakroutil pánví.
"Pro-prosím...!"
"Budeš hodný kluk a budeš mě poslouchat?" Při posledním slově jsem tvrdě přirazil, až ho to určitě zabolelo, ale přesně to měl rád.
"Aah! N-ne-! Budu zlo-bit!" vysoukal ze sebe.
"To rád slyším," začal jsem přirážet v dost nepravidelných intervalech. Chvílemi jsem jsem měl pocit, že ho probodám, pak jsem hlavně kroutil pánví a podobně.
Nezapomínal jsem ma vajíčko na jeho penisu, proto jsem ho sundal, když mi oznámil, že se blíží vrcholu. Otočil jsem si blonďáka na bok, jeho nohu jsem si dal na rameno a přirážel víc a víc. A on sténal jako pravá děvka. Jenomže když jsem se ohlédl do krabice, zůstala tam ještě jedna věc - gumový penis. Neváhal jsem a vzal ho do ruky. Pořádně jsem ho naslinil. Byl o něco větší a delší než můj penis.
"Příprav se," upozornil jsem ho a ke svému penisu přidal i ten umělý. Naruto chtěl křičet bolestí, ale po chvilce oddechu jsem se začal mírně pohybovat. Ze začátku dělal bolestné grimasy, ale pak se uvolnil a užíval si jízdu, ale ta netrvala moc dlouho. Vyndal jsem z něj oba penisy, posadil se a odpoutal ho, aby si mi sedl do klína a sám si určoval tempo, samozřejmě jsem mu přidržoval umělý penis, ale nedovolil jsem mu si sáhnout na svůj úd. Chtěl jsem, aby se udělal jen z toho, jak mu ojíždím zadek.
Sundal jsem mu šátek, abych viděl jeho výraz. Oči měl přivřené, zuby stisknuté u sebe a přidával na tempu.
"Ty moje kurvičko," pošeptal jsem mu do ucha a jazykem jsem mu za plul do pusy. Naschvál jsem použil hodně slin, aby nám stékaly na naše spocená těla.
"Sasuke...!" vykřikl a udělal se, ale nepřestával se pohybovat, protože ani já jsem nebyl daleko vrcholu. Unaveně se svalil na mě a vydýchával se. "Doufám... že z toho neuděláš tradici," zasmál se.
"Alespoň se máš na co těšit," provokoval jsem ho.
"Idiote! Příště ale já tebe, ať víš, jaké to je!" vyhrožoval mi.
"No jo, no jo..." Nikdy jsem jeho výhružky nebral vážně. "Veselé Vánoce, Naruto," políbil jsem ho do vlasů a zavřel oči. Ani jsem nepostřehl jeho přání, protože jsem usnul.

Komentáře